TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-11-20 - Norwegian Reward: program lojalnościowy dla często podróżujących pasażerów

Skandynawska tania linia lotnicza Norwegian wprowadziła całkowicie nowy program lojalnościowy dla często podróżujących pasażerów. Jest to pierwszy program frequent flyer oferowany przez przewoźnika niskokosztowego.

reklama


Nowy program, nazwany Norwegian Reward, daje podróżnym możliwość zbierania punktów (CashPoints) w wysokości do 10% od elastycznych taryf biznesowych Full Flex oraz do 2% od taryf promocyjnych. 1 CashPoint jest rónoważny 1 koronie norweskiej. Punkty można gromadzić od pierwszej podroży i używać ich do płacenia za kolejne bilety lub rezerwację konkretnego miejsca w samolocie. Nie ma konieczności zebrania minimalnej liczby punktów przed pierwszą taką transakcją. Można też jej dokonać w dowolnym momencie.

- Nowy program dla często podróżujących pasażerów jeszcze bardziej uatrakcyjni naszą ofertę. Wiemy, że klienci doceniają nasze niskie taryfy, nowe samoloty, nowe wygodne fotele i więcej miejsca na nogi. Norwegian Reward to kolejny dowód, że z wielką uwagą analizujemy potrzeby klientów i próbujemy wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom - mówi Daniel Skjeldam, Dyrektor Handlowy Norwegian.

My Reward to program dla pasażerów indywidualnych, podróżujących prywatnie lub służbowo. Udział w programie nie wiąże się z koniecznością posiadania określonej karty. Członkowie programu otrzymują drogą elektroniczną wirtualną kartę członkowską, której używają wraz z własną kartą kredytową przy transakcjach premiowych. My Reward pozwala na gromadzenie punktów (CashPoints) na połączeniach międzynarodowych Norwegian. Ze względu na norweskie przepisy punktów nie można zbierać za przeloty rejsami wewnętrznymi.

Corporate Award to analogiczny program dla firm. Oba programy mogą być łączone, dzięki czemu zarówno firma, jak i jej konkretny pracownik mogą zbierać punkty (Cash Points).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com