TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-09-17 - EasyJet wprowadza ułatwienia dla biur podróży

EasyJet wprowadził usprawnienia technologiczne wspierające biura podróży w dokonywaniu rezerwacji biletów tanich linii lotniczych. Udoskonalenia systemowe zwiększą wydajność agentów turystycznych i liczbę rezerwacji na loty easyJet.

reklama


Przewoźnik wspólnie z firmą Amadeus, partnerem technologicznym dla globalnej branży turystycznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie ulepszeń systemowych. Umożliwią one biurom podróży na całym świecie rezerwację biletów i usług przewoźników niskokosztowych w kilku etapach za pośrednictwem tego samego procesu rezerwacji, który jest stosowany przez tradycyjne linie lotnicze, niezależnie od preferencji w zakresie dystrybucji.

Tradycyjne procesy dotyczące zakupów, rezerwacji i back-office będą w czasie rzeczywistym zintegrowane z taryfami i pełną ofertą usług dodatkowych dzięki połączeniu XML easyJet z systemem Amadeus. Umożliwi to biurom podróży, w tym korporacjom i firmom zarządzającym podróżami, które korzystają z systemu Amadeus, lepszy dostęp do bogatych zasobów easyJet niż dotychczas.

Najważniejsze udogodnienia dla biura podróży to:

Większa elastyczność: agenci mogą teraz posługiwać się standardowymi przepływami informacji o cenach oraz modyfikować numery referencyjne rezerwacji (PNR) easyJet dotyczące biletów i usług, tak jak robili to przy rezerwacji u tradycyjnych linii lotniczych.

Pełna integracja mid- z back-office oraz raportowanie sprzedaży: rezerwacje easyJet będą w pełni zintegrowane z wewnętrznym i zewnętrznym raportowaniem biur podróży, co ułatwi wystawianie numeru biletu, który będzie działał jako lokalizator w trakcie realizacji całego procesu i uczyni go prostym w obsłudze dla agentów. Oznacza to, że przystosowanie systemów back-office przebiegnie bardziej wydajne i dokładnie oraz w ten sam sposób, co u przewoźników oferujących pełną obsługę.

Dostępność i przepływ informacji: biura podróży mogą teraz uzyskać dostęp do zasobów easyJet za pomocą standardowego modułu Neutral i Schedule Availability wyświetlanego na jednym ekranie, tak jak w przypadku innych linii lotniczych.

"Celem easyJet jest zapewnienie wydajności biurom podróży i ich klientom korporacyjnym poprzez ułatwienie wyszukiwania, rezerwacji i sprzedaży lotów easyJet. Efektywna współpraca z agentami turystycznymi jest dla nas kluczowa w kwestii realizacji strategii obsługi wydajniejszego rynku podróży biznesowych. Nasza decyzja dotycząca przejścia na przewoźnika typu light ticketing w ramach Amadeus jest kluczowym krokiem w adaptacji biur podróży do rozwiązań i dokonywaniu przez nie rezerwacji" - skomentował Andrew Hodges, Director for Sales, Distribution and Business, easyJet.

"Współpracujemy z easyJet już od 2007 roku i z ogromną przyjemnością obserwujemy, jak nasza udana relacja przynosi korzyści dla rynku biur podróży. Poprzez wzmocnienie i ujednolicenie procesu przepływu rezerwacji dla przewoźników light ticketing, agenci będą mogli przetwarzać rezerwacje bardziej efektywnie, co spowoduje ich większą adaptację do systemu. Jest to kolejny przykład na to, jak Amadeus współpracuje z liniami lotniczymi i biurami podróży, aby dostosować swoje rozwiązania do ich specyficznych potrzeb" - powiedział David Doctor, Head of Distribution Marketing, Amadeus.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com