TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
PKP Intercity rozda podróżnym ponad 280 tys. jabłek. Akcja ruszy 9 września br.
reklama
PKP Intercity i WARS kontynuują działania mające na celu promowanie polskich produktów spożywczych. Tym razem przewoźnik poczęstuje pasażerów jabłkami z rodzimych sadów - w pociągach Express InterCity rozda 280 000 owoców, co stanowi około 40 ton. Każde jabłko zostanie oklejone specjalnym znaczkiem.
W ramach akcji przewoźnik chce promować zdrowe przekąski, doskonale sprawdzające się np. w podróży.
Jabłka to wciąż niedocenione owoce. Korzystnie wpływają na proces trawienia i są niskokaloryczne - 100 g jabłek to tylko 40 kcal. Ponadto ze względu na dużą zawartość błonnika hamują apetyt, a spożycie 1-2 owoców dziennie zmniejsza o kilka procent ryzyko zawału serca oraz pozytywnie wpływa na podwyższenie dobrego cholesterolu oraz redukcję złego. Jabłka zawierają wiele witamin m.in. A, C, E i witaminy z gr. B oraz składniki mineralne." - podkreśla dietetyk Anna Jelonek.
Akcja promująca polskie owoce rozpocznie się 9 września i potrwa do wyczerpania zapasów. Jabłka będą rozdawać stewardzi WARS.
"Cieszymy się, że nasi klienci będą mogli spróbować tych smacznych i zdrowych owoców. Mamy nadzieję, że akcja wspierająca polskich sadowników spotka się z ciepłym przyjęciem wśród pasażerów" - mówi Paweł Dudek, prezes zarządu WARS S.A. "Zależy nam na tym, aby akcja dotarła do szerokiej grupy odbiorców" - dodaje.
PKP Intercity i WARS od ponad roku promują polskie produkty spożywcze. W ubiegłym roku przewoźnik włączył się do kampanii "Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina". W ramach akcji w pociągach PKP Intercity Berlin-Warszawa-Express obsługa WARS częstowała wszystkich podróżnych koreczkami z półgęska.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami