TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-03-16 - Branża doradczo-szkoleniowa ma nowego konkurenta

W branży doradczo-szkoleniowej w Polsce pojawiła się nowa marka - ClientFirst.

reklama


Lojalność i satysfakcja klienta warunkują zdobywanie przewagi konkurencyjnej. Dotyczy to szczególnie firm usługowych, ale także branży hospitality.

Marka ClientFirst oferuje rozwiązania doradczo-szkoleniowe firmom, dla których obsługa może stanowić element strategicznej przewagi konkurencyjnej na rynku (m.in. handlowych czy turystycznych). Swoją ofertę kierują do kadry menedżerskiej oraz pracowników pierwszej linii w zakresie dostarczania klientom wysokiej jakości obsługi i budowania proklienckiej postawy w organizacji. Firma proponuje takie programy jak: Dr Call (dla Menedżerów i Doradców) oraz Akademię Gościnności, która obejmuje szkolenia: Obsługa klienta w trudnych sytuacjach, Prezencja i savoir vivre w obsłudze klienta, Skuteczna sprzedaż przez telefon, czyli budowanie zyskownych i trwałych relacji z klientem, Nowoczesny menedżer jakości obsługi klienta.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com