TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Burger King chce walczyć z konkurencją na rynku fast-food. Najnowszym orężem amerykańskiej spółki mają zostać nowe, mniej kaloryczne frytki.
reklama
Według informacji podanych przez spółkę, mają one zawierać o około 40 proc. mniej tłuszczu i 30 proc. mniej kalorii, niż ten sam produkt sprzedawany przez McDonald's.
Nowe frytki mają nosić nazwę Satisfrites, i wedle zapewnień producenta, ich 70-gramowa porcja ma mieć 150 kcal, podczas gdy identyczna porcja w Macu ma 226 kcal.
Jak informuje CNBC Burger Kinga odwiedza miesięcznie na całym świecie ponad 100 mln klientów, z czego prawie 60 proc. zamawia frytki.
Burger King Worldwide Holdings Inc. obsługuje ponad 12 tys. restauracji, głównie franczyzowych. W Polsce pod marką koncernu działa 28 lokali, którymi zarządza spółka AmRest.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami