TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-09-24 - Burger King odchudza frytki

Burger King chce walczyć z konkurencją na rynku fast-food. Najnowszym orężem amerykańskiej spółki mają zostać nowe, mniej kaloryczne frytki.

reklama


Według informacji podanych przez spółkę, mają one zawierać o około 40 proc. mniej tłuszczu i 30 proc. mniej kalorii, niż ten sam produkt sprzedawany przez McDonald's.

Nowe frytki mają nosić nazwę Satisfrites, i wedle zapewnień producenta, ich 70-gramowa porcja ma mieć 150 kcal, podczas gdy identyczna porcja w Macu ma 226 kcal.

Jak informuje CNBC Burger Kinga odwiedza miesięcznie na całym świecie ponad 100 mln klientów, z czego prawie 60 proc. zamawia frytki.

Burger King Worldwide Holdings Inc. obsługuje ponad 12 tys. restauracji, głównie franczyzowych. W Polsce pod marką koncernu działa 28 lokali, którymi zarządza spółka AmRest.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com