TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-07-23 - McDonalds: mniejsza sprzedaż w Europie

McDonald's opublikował swoje wyniki za II kwartał 2013 roku. Ku niezadowoleniu zarządu są one niższe niż prognozowano. Sprzedaż w Europie w omawianym okresie spadła o 0,1 proc.

reklama


Przychody amerykańskiego potentata na rynku fast food wyniosły 7,08 mld dolarów. Zysk wyniósł 1,38 dolara na akcję. Spodziewano się natomiast przychodów na poziomie 1,4 dolara na akcję, a także przychodów w wysokości 7,09 mld dolarów.

"Biorąc pod uwagę ostatnie trendy w sprzedaży, spodziewam się, że osiągnięcie prognozowanych na pozostałą część roku wyników będzie wyzwaniem " - komentuje dyrektor generalny McDonald's Dan Thompson.

Globalna sprzedaż w lokalach działających od co najmniej roku zgodnie z prognozami wzrosła o 1 proc.

To już trzeci z rzędu kwartał, kiedy sprzedaż spółki w Europie spada. Spadki sprzedaży zanotowano także na rynkach Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Natomiast wzrost zanotowano w Stanach Zjednoczonych, choć był to wzrost niższy od przewidywanego o pół punktu procentowego.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com