TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Grupa Hotelowa Scandic w Polsce inauguruje właśnie kampanię wizerunkową, w ramach której przewidziano m.in. działania media relations, eventy oraz kampanie reklamowe w internecie.
reklama
Sieć Scandic zaprasza do swoich dwóch obiektów w Polsce: Scandic Gdańsk i Scandic Wrocław.
Planowane w ramach kampanii działania komunikacyjne będą prowadzone w mediach lifestyle’owych, marketingowych, ekologicznych oraz lokalnych. Jedno z haseł widniejących na internetowych bannerach, "Rodzinnie, aktywnie i na luzie", zachęca do korzystania z usług hoteli w letnie weekendy. Przed zaplanowaniem rodzinnego wypoczynku warto bowiem wiedzieć, że w hotelach Scandic gośćmi VIP są właśnie dzieci - hotel nie tylko oferuje przestronne pokoje, dostosowane do potrzeb rodziny, ale zapewnia także specjalne kąciki zabaw, a nawet atrakcyjne menu, stworzone w oparciu o zasady zdrowego żywienia Jamie Oliviera.
Istotna w przypadku Scandic jest ekologia, stąd zaproszenie na "Eco weekend w sercu Gdańska i Wrocławia". Goście mają pewność, że przebywając w hotelach Scandic, dbają o środowisko - zarówno w gdańskim, jak i wrocławskim obiekcie wykorzystywane jest oświetlenie LED, które pozwala na sześciokrotne zmniejszenie zużycia energii elektrycznej. Ponadto segregowane są śmieci, a do sprzątania używa się środków chemicznych z certyfikatem Green Globe Certification. W hotelach zbierane są nakrętki, zużyte baterie, makulatura, szkło oraz puszki aluminiowe, a w biurach Scandic prowadzona jest akcja oszczędzania energii.
Hotele Scandic to także zdrowie i aktywny wypoczynek. Goście mogą zadbać o dobrą formę, wypożyczając rowery lub kijki do nordic walking i odwiedzając hotelową siłownię albo saunę. Pamiętano także o zdrowej diecie, starannie komponując menu restauracji.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami