TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Grupa AmRest poinformowała o planach otwarcia ponad 100 nowych restauracji. Wydatki inwestycyjne planowane są na ponad 400 milionów złotych.
reklama
"Strategicznie, biorąc pod uwagę silną sprzedaż w Rosji w ostatnich 12 miesiącach, Amrest jest teraz skoncentrowany na szukaniu możliwości ekspansji istniejącego portfolio i zasięgu na tamtym rynku" - napisano w komunikacie prasowym.
Koncern planuje testy restauracji nowej marki La Tagliatella na czterech nowych rynkach: w USA, Niemczech, Chinach i Indiach.
AmRest w Europie Środkowo-Wschodniej celuje w dalszy rozwój swojej największej marki - KFC poprzez otwieranie nowych restauracji i zwiększanie sprzedaży w już istniejących. Ponadto mają być rozwijane marki Burger King i Starbucks.
Spółka postanowiła kontynuować program modernizacji obecnych lokali, w 2013 roku przewiduje wydać na ten cel około 50 milionów złotych. Znaczna część tej sumy ma zostać wykorzystana w Polsce.
Na koniec 2012 roku AmRest prowadził 663 restauracje, czyli o 19 mniej niż rok wcześniej. W ubiegłym roku spółka przejęła 11 restauracji, otworzyła 84 a 9 zlikwidowała. W wyniku sprzedaży sieci Applebee's do Apple American Group II liczba restauracji prowadzonych przez AmRest pomniejszyła się o 103.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami