TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-11-05 - Gorące propozycje na zimowe dni

W zimowe dni nic tak nie rozgrzewa jak łyk gorącej kawy. W tym roku zima w kawiarniach coffeeheaven minie zatem pod hasłem "Trzymaj się ciepło!".

reklama


6 listopada w lokalach coffeeheaven i COSTA by coffeeheaven wystartuje pierwsza odsłona zimowej kampanii. Menu kawiarni początkowo wzbogacą nowe smaki, a kilkanaście dni później zmieni się także wystrój lokali. Jeszcze w listopadzie wystartuje też charytatywna sprzedaż ozdób wykonanych z piernika.

W tym roku motywem przewodnim zimowej oferty będzie szeroko rozumiane ciepło. Pomysłodawcy akcji zamierzają skupić się na trzech różnych płaszczyznach: ciepłej atmosferze kawiarni, rozgrzewających kawach oraz cieple, jakie emitujemy pomagając innym.

Wraz z zimową aurą w kawiarniach pojawią się produktowe nowości: trzy zimowe kawy - Praline Latte, Chilli Chocolate Latte i Gingerbread Latte, których aromat doda energii i poprawi nastrój niezależnie od aury za oknem. Ofertę napojów uzupełni grzany cydr - aromatyczny napój na bazie jabłek i cynamonu. Oprócz sprawdzonej oferty napojów, na gości kawiarni czekać będą także kanapki, wrapy, ciasta i muffiny.

Ważnym wydarzeniem realizowanym tej zimy w kawiarniach COSTA by coffeeheaven oraz coffeeheaven będzie akcja charytatywna, która wystartuje 22 listopada br. Elementy świątecznego wystroju oraz blisko 50 000 ozdób z piernika trafi wówczas do kawiarni. Klienci będą mogli je nie tylko kupić - wspierając dzięki temu cel charytatywny, ale również własnoręcznie ozdobić w specjalnym kąciku dekoracyjnym przygotowanym na terenie wybranych kawiarni.

Zysk uzyskany ze sprzedaży ozdób zostanie przekazany Fundacji "Dr Clown", która dzieląc się radością i uśmiechem pomaga chorym dzieciom w całej Polsce. "Cena jednej ozdoby pierniczkowej to 1,50 zł, za to uśmiech na twarzy osoby, która stanie się tego beneficjentem - bezcenny. Proszę sobie wyobrazić frajdę tych wszystkich dzieci, do których trafią wolontariusze, niosąc ciepło, radość i wsparcie. Hasło naszej zimowej kampanii, podobnie jak i partner, któremu zostaną przekazane zyski z akcji charytatywnej, zostały wybrane nieprzypadkowo. Ważne jest dla nas szczęście najmłodszych, dlatego zachęcamy wszystkich naszych Klientów do kupna ozdób pierniczkowych. Tej zimy trzymajmy się ciepło i pomagajmy wspólnie!" - mówi Jolanta Borowska, dyrektor marketingu CHI Polska.

Kampania jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy trwać będzie do 6 stycznia, a drugi rozpocznie się dzień później i zakończy 3 marca 2014r.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com