TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-10-04 - TUI Poland wyróżnione przez konsumentów

TUI Poland zostało laureatem tegorocznej edycji Programu Jakość Obsługi i tym samym znalazło się wśród 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce! To już IV edycja programu, w którym decydujący głos należy nie do ekspertów, ale do konsumentów na co dzień korzystających z usług tych firm.

reklama


O przyznaniu Godła Jakość Obsługi 2011 zadecydowała 3 milionowa społeczność konsumentów z 2 tysięcy miejscowości z całej Polski. TUI Poland po raz kolejny znalazło się na liście TOP 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.

W skali od -5 do +5 konsumenci ocenili TUI Poland na +4,33. Oznacza to, że doceniają touroperatora za dbałość o jakość obsługi każdego dnia oraz za otwartość na potrzeby rynku. Warto dodać, że w gronie zdobywców Godła Jakość Obsługi znajdują się tylko firmy cieszące się największym zaufaniem i uznaniem konsumentów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com