TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2013-04-08 - Wielkie liczby w nowej kampanii Subway

"Mamy 900 milionów kombinacji sandwiczy. Gdzie indziej masz takie wybór?" to hasło nowej kampanii sieci SUBWAY.

reklama


Działania, prowadzone głównie w Internecie, social mediach oraz blogosferze, informują klientów o zawrotnej liczbie sandwiczy, które można przygotować z dostępnych w restauracji produktów i zachęcają do tworzenia własnych kompozycji.

Kampania "Mamy ponad 900 milionów kombinacji sandwiczy" rozpoczęła się na początku kwietnia wprowadzeniem w restauracjach materiałów POS (menuboardy, plakaty, ulotki reklamowe). 8 kwietnia ruszy czterotygodniowy konkurs fotograficzny dla fanów marki na www.facebook.com/subwaypolska. Wsparciem dla konkursu będzie kampania online (m.in. banery na portalach, mailingi) oraz działania
w mediach społecznościowych. W maju komunikacja zostanie poszerzona o kampanię radiową. Całość uzupełnią działania e-PR ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z blogerami oraz ze studentami. Kampania potrwa do końca czerwca.

- Znajomość marki SUBWAY i jej oferty w Polsce systematycznie rośnie. To dobry moment, aby uświadomić naszym klientom różnorodność wyboru oraz zachęcić ich do eksperymentowania przy komponowaniu sandwiczy. Marka SUBWAY wyróżnia się właśnie tym, że sandwicze przygotowywane są na oczach klienta według jego sugestii, upodobań i smaku - mówi Jan Petr, koordynator ds. marketingu w sieci SUBWAY.

Za strategię komunikacji, kreację działań reklamowych i realizację e-PR odpowiada agencja Q&AConsulting. Obliczenie liczby sandwiczy dostępnej w sieci SUBWAY przeprowadzone zostało na podstawie 17 bazowych sandwiczy z uwzględnieniem wszystkich dodatków dostępnych
w restauracjach SUBWAY.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com