TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Od niedawna goście hotelu Marina Bay Sands w Singapurze korzystający z bezpośredniego transportu z lotniska Changi do hotelu meldowani są już w wiozącym ich autobusie. Hotel w ten sposób chce ukrócić kolejki w recepcji, w których niekiedy trzeba odstać nawet 30 minut. Nie ma się co dziwić, hotel dysponuje 2,5 tys. pokoi, stąd pomysł na szybki i sprawny meldunek.
reklama
Kiedy pasażerowie wygodnie sobie siedzą na swoich miejscach podchodzą do nich agenci wyposażeni w tzw. handheldy, za pomocą których odbywa się uzupełnianie gości w systemie hotelowym oraz weryfikacja kart kredytowych.
Plusem bez wątpienia jest fakt, iż po przybyciu do hotelu, goście bezpośrednio kierowani są do swoich pokoi.
Takie rozwiązanie na pewno przyciągnie uwagę klientów z sektora MICE, podróżujących w celach biznesowych. Taki klient bardzo często nie ma po prostu czasu, żeby stać w kilometrowej kolejce i wypełniać zbędne papiery. Zdarza się, że po przybyciu do hotelu musi zaraz udać się na spotkanie z klientem. Wcześniejszy meldunek pozwala zaoszczędzić nie tylko czas ale i nerwy.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami