TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-01-17 - Euro 2012 - do gry wchodzi mała gastronomia

Nie tylko hotelarze i restauratorzy zacierają ręce na zbliżające się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, którzy już dawno przygotowali piłkarskie menu, teraz czas na nieco mniejszych przedstawicieli branży - do gry bowiem wchodzi mała gastronomia. Okazuje się, że stadiony, strefy kibica to obszary, w których najwięcej znajdziemy amatorów szybkich dań.

reklama


Przedsiębiorcy już teraz inwestują w budki, w których oprócz jedzenia typu fast food będzie można także napić się piwa, czy napojów gazowanych. To właśnie te produkty będą cieszyły się największą popularnością na czas Mistrzostw. Szacuje się, że kibice zostawią w ciągu tych kilku tygodni około 400 mln złotych. Nie dziwi zatem fakt, że urzędy "pękają" od wniosków i zapytań o możliwość wynajęcia lokalu, kawałka ulicy bądź budki na sprzedaż hamburgerów, czy hot dogów.

Przypominamy, że w czasie trwania Euro 2012 zniesiony zostanie zakaz picia alkoholu na imprezach masowych. Zezwolenia są, niestety okazjonalne, można się o nie ubiegać, jeśli miasto zgodzi się na punkt gastronomiczny.

Niektórzy czekają na ostatnią chwilę, inni już działają. Nie da się ukryć, że zainteresowanie jest ogromne, głównie w miastach, w których odbędą się mecze. Szacunkowo spodziewanych jest około kilkuset nowych punktów małej gastronomii w miastach gospodarzach. Pozostają jeszcze inne aglomeracje, w których mieszkać będą reprezentanci, i te chętnie będą odwiedzane przez kibiców.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com