TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Pasażerowie Lufthansy zyskają możliwość wirtualnego meldowania się. Aplikacja "Blue Legends" umożliwi im dzielnie się szczegółami swojej podróży za pośrednictwem portali społecznościowych.
reklama
Dzięki "Blue Legends" pasażerowie będą mogli dokonać wirtualnego "check-in" na lotniskach, w specjalnych strefach przeznaczonych dla Klasy Biznes, a także we wszystkich rejsach Lufthansy przy wykorzystaniu aplikacji Foursquare. Nie zastąpi to tradycyjnego "check in" na loty przewoźnika, ale meldując się na wirtualnych stronach, pasażerowie będą mieli szansę otrzymywać nagrody i... przydomki.
Klient Lufthansy podróżujący najczęściej jedną trasą otrzyma przydomek "ekspert pilot", natomiast "rannymi ptaszkami" zostaną nazwani ci pasażerowie, którzy meldują się przed szóstą rano. Ten, kto przeleci więcej niż 388 tys. km zostanie uhonorowany przydomkiem "do księżyca". Pasażer, który będzie się często meldował przez Foursquare otrzyma status "burmistrza" w miejsce "ekspert pilot". Podróżujący z Lufthansą mają w ten sposób stać się "legendami niebios".
"Blue Legends" - pierwsze z dziesięciu tzw. połączeń aplikacyjnych Foursquare są dostępne w wersji beta w galerii Foursquare bądź na stronie www.lufthansa.com/blue-legends
Przewoźnik uruchomił w 2009 roku aplikację MySkyStatus. Pozwoliła ona użytkownikom na wysyłanie automatycznych aktualizacji dotyczących ich lotów przez sieci społecznościowe. Od 2010 roku, uczestnicy programu Miles & More mają możliwość dzielenia się informacjami o swoich podróżach przez aplikację MemberScout.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami