TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-11-15 - Wyniki Travelplanet.pl

W trzecim kwartale 2011 roku serwis Travelplanet.pl zarobił 1,34 mln netto, uzyskując ponad 30 procentowy wzrostu zysku netto w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Spółka zamierza w dalszym ciągu trzymać w ryzach wydatki i systematycznie zwiększać dynamikę sprzedaży.

reklama


- Trzeci kwartał był dla nas udany - mówi Bożena Garbińska, p.o prezes zarządu Travelplanet.pl - wypracowaliśmy zysk netto w wysokości 1,34 mln, co w porównaniu z analogicznym okresem 2010 oznacza ponad 30% wzrostu. Przychody w trzecim kwartale 2011 wyniosły 6,9 mln złotych i były o 8% większe od przychodów z trzeciego kwartału 2010. Spółka wypracowała zysk netto w wysokości 1,34 mln złotych i był on o 30 % wyższy od zysku netto z analogicznego okresu roku ubiegłego.

- Inwestycje dokonane w pierwszym i drugim kwartale 2011 w obszarze e-commerce pozwoliły Travelplanet.pl na uzyskanie największych, w ujęciu kwartalnym, przychodów w historii firmy - wyjaśnia Jerzy Krawczyk, doradca biznesowy Zarządu Travelplanet.pl. - Spółce udało się wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku turystycznym w trakcie sezonu letniego.

Spółka w trakcie 9 miesięcy 2011 roku zmniejszyła koszty operacyjne o ponad 5% tj. z 15 827 tys. zł 2010 na 14 991 tys. zł w 9 miesiącach 2011 roku.

- Oczekuję, iż czwarty kwartał będzie znacznie lepszy niż ten sprzed roku - mówi Bożena Garbińska - uruchomiliśmy nowy serwis dla narciarzy zawierający kompleksową ofertę dla narciarzy, snowboardzistów i ich rodzin. Chcemy by nasi, stali klienci korzystali usług Travelplanet.pl nie tylko w lecie. Planujemy ich przekonać, że mamy także atrakcyjną ofertę podróży zimowych.

- Zamierzamy w aktywny sposób zdobywać nowych klientów. Chcemy zaprezentować naszym stałym klientom atrakcyjną ofertą zimową i spodziewamy się, iż to nowe podejście do sprzedaży wpłynie na poprawę wyników w kolejnych kwartałach - dodaje Jerzy Krawczyk.

Całkowita wartość sprzedaży oferty turystycznej i biletów lotniczych w trzecim kwartale 2011 wyniosła 62,8 mln PLN i była wyższa o 13,1% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W 2010 wartość sprzedaży wyniosła 55,5 mln zł.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com