TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-05-17 - Instytut Rozwoju Kadr w Turystyce: szkolenie dla pracowników biur podróży

26 maja w Krakowie odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu szkoleń organizowanych przez Instytut Rozwoju Kadr w Turystyce. Uczestnicy będą pracować nad skutecznością sprzedaży oferty turystycznej - poprawią metody komunikacji i obsługi klienta.

reklama


Instytut powstał z inicjatywy spółki Origami System. Jego patronami branżowymi są: Polska Izba Turystyki i Wiadomości Turystyczne. Merytorycznego wsparcia i patronatu udzielił także dr Krzysztof Widawski - kierownik Zakładu Geografii Regionalnej i Turystyki Uniwersytetu Wrocławskiego.

Celem instytutu jest podnoszenie jakości usług i obsługi klientów w biurach podróży poprzez szkolenia dedykowane branży turystycznej. Programy zajęć obejmują także zdobycie umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi obsługi klienta i dopasowania ofert do jego potrzeb. Nie zabraknie również szkoleń marketingowych.

Jak wynika z badania ISC (International Service Check z 2010 roku) jeśli chodzi o jakość obsługi rynku turystycznego to, spośród krajów Europy Środkowej i Wschodniej, Polska jest za Czechami, Słowacją i Węgrami, a przed Rumunią i Bułgarią. Dzięki działaniom instytutu jest możliwa poprawa tego wyniku.

W pierwszym cyklu warsztatów uczestnicy szkoleń będą przede wszystkim:
- doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe,
- pracować nad skuteczną komunikacją i rozpoznawaniem potrzeb kupujących,
- uczyć się metod obsługi posprzedażowej i pozyskiwania nowych i stałych klientów.
Wszystko po to, żeby dobrze obsłużony klient nie tylko kupił u nas wycieczkę, ale także wrócił i przyprowadził swoich znajomych. W tej edycji szkolenia są dla uczestników są bezpłatne.

Kolejne spotkanie odbędzie się 2 czerwca w Katowicach, następnie w największych miastach w Polsce.

Zajęcia prowadzić będą tylko doświadczeni w branży turystycznej, licencjonowani trenerzy, korzystający w swojej pracy z nowoczesnych technik nauczania. Szkolenia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem wielu ćwiczeń praktycznych. Uczestnicy będą mieli też okazję spotkać się i porozmawiać o doświadczeniach biznesowych z prezesami i managerami wiodących touroperatorów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com