TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2012-02-13 - Triada - rewolucja ofertowa?

Tegoroczny katalog "Lato 2012 - Zwiedzanie" marki Triada to efekt prawdziwej programowej rewolucji. Znalazło się w nim 16 nowych wycieczek autokarowych i 9 samolotowych. Do wyboru Klienci mają 30 krajów i łącznie 53 imprezy ze zwiedzaniem - informują twórcy nowego katalogu.

reklama


- Wycieczki autokarowe i samolotowe organizowane pod marką Triada mają swoje stałe grono zwolenników. Z każdym rokiem staramy się urozmaicać i udoskonalać naszą ofertę "Zwiedzanie", aby móc zaskoczyć Klientów czymś nowym, a także urozmaicić programy najbardziej znane i lubiane - mówi Maciej Truskolaski, Prezes Sky Club, organizatora imprez turystycznych dla marek Triada i Sky Club.

Spośród nowości Klientom najbardziej spodobały się programy "Toskania Liguria Cinque Terre" oraz "Szwajcaria - czekolada, ser i zegarki". Po raz pierwszy na rynku pojawiła się propozycja wyjazdu na zakupy podczas słynnych wyprzedaży w Londynie.





- Dużą satysfakcją jest dla nas znakomita sprzedaż nowego kierunku samolotowego - Petersburga - mówi Marta Zwierzchlewska, Supervisor ds. Imprez Autokarowych w Sky Club. - Wprowadziliśmy go do sprzedaży dwa lata temu jako nowość autokarową i jak dotąd wszystkie założone przez nas grupy - zarówno w 2010, jak i 2011 roku - zostały potwierdzone. Dlatego w tym roku, widząc zainteresowanie tym kierunkiem, wprowadziliśmy program typu "City Break" - Petersburg 5 dni samolotem - i już zauważamy rosnącą sprzedaż tego produktu.


Ponadto, w czołówce sprzedaży jak co roku znalazły się imprezy typu City Break - "Zakochany Paryż 5 dni" i "Londyn five o`clock" (obie pięciodniowe). Wszystkie imprezy zawierają zakwaterowanie w hotelach zlokalizowanych w centrach miast bądź ich okolicy oraz bogaty program zwiedzania.

- W przypadku imprez autokarowych, nowością, która zanotowała wysoką sprzedaż, jest impreza "Toskania Liguria Cinque Terre" - mówi Marta Zwierzchlewska. - To zasługa ciekawie skonstruowanego programu, ponieważ oprócz standardowego zwiedzania miast i miasteczek proponujemy w niej spacer malowniczym, mało znanym wybrzeżem Cinque Terre, przejażdżkę pociągiem do położonej w skalnej zatoczce Veranzzy oraz rejs statkiem wzdłuż wybrzeża - dodaje.

Dużym zainteresowaniem Klientów cieszy się także impreza "Szwajcaria - czekolada, ser i zegarki", która, jak prognozują przedstawiciele Sky Club, prawdopodobnie stanie się hitem tego sezonu. Ponadto, kolejny rok z rzędu bardzo dobrą sprzedaż zanotowano na imprezach "Bawaria - Alpy - Austria" oraz "Europa - 6 stolic". Pierwsza z wymienionych imprez oferuje przede wszystkim kontakt ze wspaniałymi zabytkami i architekturą takich miast jak Salzburg, Wiedeń czy Monachium, a także zwiedzanie baśniowych zamków bawarskich oraz kontakt z przyrodą Alp i wizytę na lodowcu.

Drugi z nich to program dla ciekawych i wytrwałych, bo zawiera niemal całą Europę w pigułce. W zaledwie 6 dni można dzięki niemu zobaczyć to, co w Europie jest obowiązkowe i najważniejsze do zwiedzenia - czyli Paryż, Londyn, Amsterdam, Luksemburg, Brukselę i Berlin.

Spośród nowości autokarowych w katalogu znajdziemy wyczekiwaną przez Klientów Chorwację, gdzie przygotowano dwa różne, intensywne pod względem zwiedzania programy - Chorwacja i Bałkany autokarem w 9 dni (od 2078 zł/os). Kierunek w zbliżonym klimacie, czyli dopiero odkrywana, piękna krajobrazowo i ciekawa historycznie Rumunia dostępna jest dla Klientów już od 1785 zł od osoby (również 9 dni). Miłośnikom kultury północnej z pewnością spodoba się nietuzinkowy program "Bursztynowy szlak bałtycki" posiadający w swojej ofercie m.in. Kłajpedę, Tallin, Sztokholm czy Bornholm (od 2558 zł/os).

Z kolei dla tych, którzy nie mogą wybrać się w dłuższą podróż, a chcą skorzystać z oferty, która zapozna ich z bogactwem kultury, sztuki i krajobrazów europejskich przygotowano imprezy krótsze, takie jak "Praga, Wiedeń, Budapeszt" (od 1078 zł/os), czy "Praga, Brno i Baśniowe Morawy" (od 958 zł/os).

Również zwolennicy podróżowania samolotem będą zadowoleni mając do wyboru największe stolice i najciekawsze miast europejskie, takie jak Barcelona, Lizbona, Madryt, Petersburg i Nicea, a także hity sezonu 2011 - Paryż, Londyn i Rzym. - Szukając ciekawych nowości, nie tylko w naszym biurze, ale również na rynku, przygotowaliśmy ponadto programy "Dublin-Belfast" i "Paryż na Bis" - mówi Truskolaski.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com