TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W sobotę 51 klientów polskiego touroperatora Mati World Holidays miało problemy. Turyści z winy przewoźnika spóźnili się na lot powrotny do Polski. W efekcie tylko cztery osoby wróciły do domów planowo w niedzielę. Jak poinformowała rzeczniczka śląskiego urzędu marszałkowskiego, pozostałym organizator opłacił dodatkowe noclegi w pięciogwiazdkowym hotelu z pełnym wyżywieniem.
reklama
Wczoraj do kraju powróciło 32 niefortunnych turystów. Pozostałe 15 osób wróci najprawdopodobniej w czwartek. O tym kto ma pozostać jeszcze w Egipcie zadecydowali sami podróżni.
Pomimo, iż to nie pierwsza "wpadka" tego touroperatora - z innego turnusu jego klienci również wrócili z opóźnieniem - Mati World Holidays zapewnia, iż nie ma kłopotów finansowych. Według przedstawicieli biura powodem problemów były przedwczesne powroty do Polski turystów, którzy wykupili wczasy u innych, upadających organizatorów, co spowodowało brak miejsca w samolotach.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami