TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-08-30 - Warszawiacy na Hel, Poznaniacy do Karpacza

Jak podają eksperci z IP: tourism - Aż 64% turystów, którzy w ciągu ostatnich pięciu lat odwiedzili Półwysep Helski przyjechało ze stolicy. Wśród urlopowiczów w Mikołajkach mieszkańcy Warszawy stanowią niemal 70%.

reklama


Według danych IP:tourism, firmy zajmującej się w usługami marketingu internetowego dla branży turystycznej, mieszkańcy Poznania najchętniej odwiedzają Karpacz (25%) i Pomorze Zachodnie (41%). Natomiast zaledwie co dziesiąty turysta w tym regionie pochodzi z Warszawy. Natomiast Wielkopolanie najmniej licznie jeżdżą na Hel.

- Chociaż na układ trendów, który obserwujemy największy wpływ mają odległość i dogodność dojazdu, właściciele baz noclegowych powinni skupić się na marketingu terytorialnym, który pomoże im dotrzeć do klientów z konkretnych regionów - informuje Magdalena Krawczyk z IP:tourism

Narzędzia zwiększające skuteczność promocji w Internecie to np. bannery, czy Google Adwords, dzięki którym na podstawie wybranych słów kluczowych można dobrać strony internetowe, na których będzie wyświetlana reklama. Trafia ona wtedy do osób bezpośrednio zainteresowanych daną ofertą. E-marketing pozwala właścicielom baz noclegowych w prosty sposób promować swoje usługi wśród konkretnych grup potencjalnych klientów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com