TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-09-03 - easyJet o wynikach sprzedażowych za sierpień

Współczynnik obłożenia miejsc w sierpniu 2015 roku osiągnął najwyższy poziom w historii - 94,4%. Linia easyJet przewiozła

reklama

w tym okresie 7,06 miliona pasażerów, co jest rekordową wartością dla grupy i jest już siódmym miesiącem, w którym z usług przewoźnika skorzystało ponad 7 milionów pasażerów.

Wyniki jednostkowe za sierpień są wyższe od prognozowanych, a zapowiedź wyników na wrzesień, wsparta odnoszącymi sukcesy inicjatywami cyfrowymi oraz związanymi z zarządzaniem przychodami, wskazuje na dalsze zwiększenie zdolności przewozowych w ramach całej sieci lotów krótkodystansowych easyJet o ok. 6% ze szczególnym uwzględnieniem brytyjskich tras do nadmorskich miejscowości wypoczynkowych.

Dobre wyniki easyJet zrekompensują wysokie koszty lotów przy przednich wiatrach, wyższe niż prognozowano koszty zakłóceń w całej sieci (szczególnie w kwietniu br.), dwa pożary na rzymskim Fiumicino, 8 milionów GBP wpłaty na rzecz Eurocontrol oraz koszty związane z wyższym współczynnikiem obłożenia miejsc. Ceny paliwa i poziom kursów wymiany walut pozostają na zakładanym wcześniej poziomie1. Zyski przed opodatkowaniem za cały rok finansowy kończący się 30 września 2015 roku są prognozowane na poziomie 675-700 milionów GBP (w porównaniu do wcześniej prognozowanych - 620-660 milionów GBP).

"Najnowsze wyniki doskonale odzwierciedlają siłę easyJet, która jest oparta na koncentracji na potrzebach klientów oraz unikalnej kombinacji najlepszej siatki połączeń, która jest oparta na współpracy z głównymi portami lotniczymi w Europie, najlepszej ofercie cenowej, przyjaznej obsłudze oraz wprowadzanych przez linię wiodących cyfrowych innowacjach. Wyniki pokazują, że maksymalne skupienie się easyJet na silnym popycie brytyjskich pasażerów na wyjazdy do miejscowości turystycznych oraz miast na terenie całej Europy było bardzo dobrym posunięciem i umożliwi linii ustanawianie nowych rekordów zysków i korzyści na przestrzeni całego roku" - mówi Carolyn McCall, prezes easyJet.

Poniżej wyniki easyJet w sierpniu 2015 w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego:






* Oznacza liczbę sprzedanych miejsc. Sprzedane miejsca obejmują miejsca bez względu na to, czy pasażer wykorzysta zakupione miejsce. easyJet nie zwraca kosztów niewykorzystanych, wykupionych lotów, pasażer, który nie wykorzystał miejsca, nie ma też możliwości zmiany lotu. Miejsca sprzedane obejmują również miejsca oferowane w promocjach oraz dla pracowników na loty służbowe.

** Oznacza liczbę pasażerów jako procent liczby miejsc udostępnionych pasażerom. Nie dokonuje się ważenia wskaźnika w celu zidentyfikowania efektu zróżnicowania długości lotu bądź "etapów".



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com