TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-01-28 - Jakie inwestycje przewiduje Hilton?

Sieć Hilton Worldwide dokonała podsumowania minionego roku. Poinformowała także o najbliższych planach rozwojowych.

reklama


Przez cały 2015 rok strategicznym celem spółki był organiczny wzrost, który realizowano dzięki poprzez 12 marek hoteli, znajdujących się w portfolio firmy.

W podsumowaniu 2015 roku, firma wskazuje osiągnięcia takie jak:



Jak przekonują przedstawiciele sieci, w minionym roku stworzono ponad 20 000 nowych miejsc pracy było to możliwe dzięki rozwojowi obiektów zarządzanych przez Hilton Worldwide, jak i tych działających na zasadach franczyzy.

Z usług ponad 4 600 hoteli będących własnością sieci, przez nią zarządzanych i działających na zasadach franczyzy zdecydowało się skorzystać ponad 140 milionów gości.

Najważniejsze wydarzenia w 2015 roku

Ameryka Północna i Południowa: 2015 był rekordowym rokiem dla rynków Ameryki Północnej i Południowej, gdzie liczba umów i pozwoleń na działalność sieci osiągnęła zawrotny poziom. Łącznie podpisano ponad 500 umów dotyczących 65000 pokoi hotelowych. Do portfolio firmy dołączyły również nowe rynki Ameryki Łacińskiej i Karaibów, w tym np. Aruba, Boliwia i Gwatemala.

Europa, Bliski Wschód i Afryka: W 2015 roku, do dyspozycji gości oddano ponad 7000 pokoi w całej Europie. Był to wyjątkowy rok również w kontekście inwestycji - umowy dotyczące nowych hoteli podpisano m.in. w Botswanie i w Armenii.

Region Azji i Pacyfiku: Już trzeci rok z rzędu, sieć Hilton Worldwide udostępniła gościom ponad 5000 pokoi w regionie Azji i Pacyfiku. Odnotowano również znaczny wzrost przedziałów cenowych w hotelach luksusowych, jak i średniego segmentu takich jak Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Embassy by Hilton oraz Hilton Hotels & Resorts.

Planowane inwestycje:


W 2015 roku do programu Hilton HHonors dołączyło sześć milionów nowych członków - to najlepszy wynik w historii spółki. Łącznie, programem objętych jest ponad 50 milionów osób, które dokonują ponad 52% rezerwacji.

Od momentu uruchomienia usługi elektronicznego meldowania w czerwcu 2014 roku, goście hoteli Hilton Worldwide 8,5 miliona razy skorzystali ze zdalnego meldowania i wyboru pokoju. Usługa jest już dostępna w ponad 4400 hoteli na całym świecie. W prawie 100 obiektach na terenie Stanów Zjednoczonych dostępna jest też już usługa Digital Key, która pozwala stałym gościom na pominięcie recepcji, dając im bezpośredni dostęp do pokoi przez aplikację mobilną Hilton HHonors. W ciągu ostatniego roku ponad 2,5 miliona gości pobrało aplikację mobilną Hilton HHonors.

Dzięki współpracy z firmą Tesla rozszerzono sieć ładowania pojazdów elektrycznych do 50 obiektów obsługiwanych przez Hilton Worldwide. W 2016 roku planowana jest rozbudowa oferty do 100 hoteli. Partnerstwo sieci z firmą Uber pozwala gościom na ustawienie automatycznych notyfikacji o przejazdach do i z hotelu oraz daje dostęp do elektronicznego przewodnika po miejscach polecanych przez użytkowników aplikacji. Współpraca z Amazon Locker umożliwia gościom hoteli Hilton Worldwide na przesyłanie i odbieranie paczek.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com