TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-09-09 - Dubai Tourism otworzył w Warszawie swoje biuro

W dniu 7 września bieżącego roku Dubai’s Department of Tourism and Commerce Marketing oficjalnie zainaugurował działalność swojego biura w Polsce.

reklama


Jego główne zadanie to zwiększenie liczby wizyt Polaków w Dubaju, inne to m.in. rozwijanie intensywnej współpracy z kluczowymi biurami turystycznymi w Polsce oraz mediami. Przedstawiciele Dubai Tourism podkreślają znaczenie polskiego rynku jako największego i najważniejszego w Europie Środkowo-Wschodniej.

Uroczysta gala, w której wzięło udział niemal 100 gości, odbyła się 7 września w restauracji Villa Foksal w Warszawie. Wśród zaproszonych byli czołowi przedstawiciele najlepszych biur podróży, dziennikarze, blogerzy i gwiazdy - wśród nich m.in. Agata Młynarska, Bożena Dykiel, Małgorzata Potocka, Łukasz Jakóbiak, Andrzej Młynarczyk. Gospodarzem spotkania był Tomasz Kammel.

"Polska jest kluczowym rynkiem dla Dubaju, dlatego cieszymy się, że mogliśmy otworzyć tutaj swoje przedstawicielstwo. Naszym celem i celem naszych partnerów jest pokazanie Polakom Dubaju i jego różnorodnych atrakcji w najciekawszy sposób. Chcemy także wspierać współpracujące z nami biura turystyczne. Od 2013 roku - gdy wystartowało bezpośrednie połączenie Emirates między Warszawą a Dubajem - notujemy wzrost przyjazdów Polaków do Dubaju. Zwiększeniu liczby przyjazdów do Dubaju sprzyja także zniesienie wiz dla Polaków. Z nadzieją patrzymy także na Wizz Air, który jesienią otwiera niskokosztowe połączenie między Katowicami a Dubajem. Wierzymy, że to właściwy moment, by zacząć promować Dubaj jako miejsce nie tylko dla zamożnych turystów, ale także dla tych - par, rodzin z dziemi i seniorów - którzy wybierają bardziej budżetowe oferty" - mówi Issam Kazim, CEO DTCM,

Wkrótce Dubai Tourism ruszy z kampanią, której celem będzie promocja wizerunku Dubaju jako miejsca różnorodnych atrakcji, które opierają się na kilku głównych filarach: plaży, przygodzie, rodzinie, wydarzeniach, kuchni, kulturze i biznesie. Kampania będzie skierowana do segmentu ludzi najlepiej zarabiających oraz tych z dochodami na średnim poziomie.

W zeszłym roku Dubaj odwiedziło 50 tysięcy Polaków. W 2016 ta liczba ma się zwiększyć między innymi dzięki nowym inwestycjom - otwarciu czterech parków tematycznych oraz opery. Otwarcie przedstawicielstwa Dubai Tourism w Polsce wpisuje się w strategię, zgodnie z którą w 2020 roku Dubaj chciałby ugościć 20 milionów turystów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com