TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Od początku tygodnia trwa protest pracowników w warszawskim lokalu Krowarzywa.
reklama
W niedzielę pracownicy założyli związek zawodowy. Twierdzą, że walczą o umowy o pracę i ustalenie stawki godzinowej (więcej pisze o tym Gazeta Wyborcza - wyborcza.biz
Jak przekonuje współwłaściciel lokalu Krzysztof Bożek w wywiadzie dla InnPoland.pl przekonuje, że wszyscy pracownicy pracowali na podstawie umowy o pracę, bądź umowy-zlecenia. Jego zdaniem protest jest skierowany przeciwko zwolnieniu jednego z pracownik, który miał nie spełniać oczekiwań kierownictwa, a także przeciw nowemu managerowi lokalu. Cały wywiad dostępny jest pod adresem innpoland.pl
Zarząd sieci zamieścił na swoim fanpage'u oświadczenie, w którym odnosi się do protestów. Bardzo nam przykro z powodu nieporozumienia w naszym zespole. W takich sytuacjach zwykle obydwie strony są winne. Wszyscy popełniamy błędy i całe życie się uczymy. Nieprawdą jest, że zwolniliśmy wszystkich pracowników. Zwolniona została jedna osoba. Prowadzimy rozmowy, staramy się dojść do porozumienia. W miejscach takich jak nasze, ważne jest zaufanie, wspólne cele i poglądy, a to nie zawsze się udaje. Chcielibyśmy, aby cały nasz zespół podzielał nasze podejście do jedzenia i pracy. Jesteśmy wymagającym pracodawcą, dlatego ma to odzwierciedlenie w naszym jedzeniu, lokalu, liczbie gości. Wymagamy od siebie i od innych. Obiecujemy wam, że nikt z tej sytuacji nie wyjdzie pokrzywdzony. Zależy nam na tym, aby pracowali u nas ludzie, którzy czują się zadowoleni, a nie zniewoleni ;) Własne brudy, jak każda rodzina, pierzemy za zamkniętymi drzwiami. Dogadujemy się już z ekipą. Wszystko wraca do normy.Przepraszamy wszystkich za niedogodności. - można przeczytać w treści oświadczenia.
Media społecznościowe kipią z gniewu, na facebookowym profilu lokalu można znaleźć pełno opinii osób wzburzonych zaistniałą sytuacją. Krowarzywa uchodzą za lokal, który przyciąga w znacznej mierze klientów o lewicowych poglądach. W tej sytuacji całe zamieszanie na pewno będzie marketingowo szkodliwe dla lokalu i może spowodować utratę klientów. Mamy dwa przeciwne stanowiska: pracowników i właścicieli, trudno przesądzać, kto w tym sporze ma rację.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami