TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-06-15 - Podkarpacie ma nowy, turystyczny system promocyjny

Podkarpacka Izba Gospodarcza w najbliższych dniach uruchomi pierwszy na terenie województwa podkarpackiego i nowy w skali kraju turystyczny system promocyjno-rabatowy Podkarpackie z wyższej półki.

reklama


Idea systemu stanowi odpowiedź na jeden z podstawowych problemów regionu, jakim jest słaby rozwój turystyki z najwyższej półki - luksusowej, biznesowej czy kongresowej. A przecież takie właśnie oferty, opierające się o dziedzictwo przyrodnicze i kulturowe mogą stanowić o ostatecznym sukcesie regionu, tak ekonomicznym jak i wizerunkowym.

Dzięki zaangażowaniu podmiotów reprezentujących ten sektor powstała koncepcja współpracy opierająca się na rozwiązaniu marketingowym, stanowiącym połączenie systemu rabatowego, promocyjnego oraz lojalnościowego.

Jego podstawą jest karta, dystrybuowana wśród turystów przybywających na teren województwa podkarpackiego. Z karty oczywiście mogą skorzystać także osoby mieszkające w regionie.

Jest to indywidualna karta elektroniczna wydawana dla konkretnej osoby, pary bądź rodziny (3-5 osób), dzięki której nabywa się prawo do uzyskania rabatów u partnerów systemu. Klienci przykładają indywidualną kartę z unikatowym numerem do specjalnego czytnika w punkcie sprzedaży i w ten sposób - o ile karta jest ważna - otrzymują rabat na wybrany produkt/usługę.

Karta wydawana jest bezterminowo, natomiast ważność karty tj. prawo do rabatów jest regulowana przez oprogramowanie systemu i zależy od okresu, na jaki została wykupiona. Kartę można aktywować na tydzień, miesiąc lub na cały rok, jest w pełni skonfigurowana z kontem użytkownika w aplikacji internetowej, dzięki czemu jej posiadacz ma dostęp do wszystkich informacji i ponownej aktywacji.

Karta w pierwszej kolejności będzie stanowić kartę rabatową. Jej posiadacz będzie mógł skorzystać z rabatów (ewentualnie gratisów), dokonując zakupów produktów i usług w podmiotach biorących udział w systemie Podkarpackie z wyższej półki. Każdy z nich wniesie do wspólnej oferty rabaty a oferowane produkty lub usługi, ewentualnie przygotuje dla posiadaczy karty jakieś niespodzianki.

Obok funkcji rabatowej użytkownicy karty będą mogli brać udział w systemie lojalnościowym - za dokonywanie transakcji będą mogli zbierać punkty i wymieniać je na nagrody. Oczywiście nie chodzi to o nagrody zwykłe, jak na stacjach benzynowych, ale o nagrody nieco inne, niż na co dzień.

Aktualnie z oferty związanej z kartą można skorzystać u kilkudziesięciu partnerów systemu. Informacje o nich można znaleźć na dołączanych do karty informatorach oraz mapce, jak również na stronie systemu lub

System powstał dzięki wsparciu finansowym uzyskanym w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com