TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-07-25 - Amadeus podsumowuje pierwsze półrocze roku

Wraz z końcem czerwca minęła pierwsza połowa roku. Wiele firm podsumowuje ten okres i to, co udało się w nim osiągnąć.

reklama


Pierwsza poÅ‚owa 2016 r. okazaÅ‚a siÄ™ dla Amadeus rekordowa pod wzglÄ™dem liczby linii lotniczych, z którymi firma porozumiaÅ‚a siÄ™ lub wdrożyÅ‚a swoje rozwiÄ…zania do sprzedaży usÅ‚ug dodatkowych. To kolejny niezwykle udany okres po 2015 r., kiedy Amadeus odnotowaÅ‚ wzrost sprzedaży usÅ‚ug dodatkowych linii lotniczych za poÅ›rednictwem biur podróży o 95%.

Od stycznia do czerwca 2016 r. 17 nowych linii lotniczych podpisaÅ‚o umowy na korzystanie z rozwiÄ…zaÅ„ merchandisingowych Amadeus dla kanaÅ‚u dystrybucji, a 25 dokonaÅ‚o ich wdrożenia. Umowy na korzystanie z rozwiÄ…zania Amadeus Airline Ancillary Services podpisaÅ‚o 8 nowych linii lotniczych, a 18 je wdrożyÅ‚o, co zwiÄ™kszyÅ‚o Å‚Ä…cznÄ… liczbÄ™ takich umów do 110, a wdrożeÅ„ — do 86. Ponadto 9 nowych linii lotniczych podpisaÅ‚o umowy na korzystanie z rozwiÄ…zania Amadeus Airline Fare Families, a 6 je wdrożyÅ‚o, co zwiÄ™kszyÅ‚o Å‚Ä…cznÄ… liczbÄ™ takich umów do 39, a wdrożeÅ„ — do 28.

Te liczby jednak nie znaczyłyby nic bez zaangażowania po stronie biur podróży. Tylko wdrożenia u agentów turystycznych umożliwiają zarówno im samym, jak i liniom lotniczym, osiąganie dodatkowych przychodów oraz świadczenie usług lepiej dostosowanych do potrzeb podróżujących.

W ostatnim półroczu sprzedaż usÅ‚ug dodatkowych linii lotniczych za poÅ›rednictwem kanaÅ‚u dystrybucji Amadeus wzrosÅ‚a o 80%, co wynika głównie z faktu, że ponad 30 globalnych internetowych biur podróży wdrożyÅ‚o rozwiÄ…zania merchandisingowe firmy. DziÄ™ki temu biura te uzyskaÅ‚y peÅ‚ny dostÄ™p do produktów i usÅ‚ug wielu linii lotniczych oraz dodatkowych opcji poÅ‚Ä…czeÅ„, które pozwoliÅ‚y im zwiÄ™kszyć przychody przy jednoczesnym zapewnieniu klientom doskonaÅ‚ej obsÅ‚ugi i możliwoÅ›ci porównywania ofert.

Coraz większe zainteresowanie ofertą usług dodatkowych widać również po stronie firm organizujących podróże służbowe. Na początku roku Egencia wdrożyła rozwiązanie merchandisingowe Amadeus Airline Ancillary Services. Inni organizatorzy podróży służbowych stopniowo podążają jej śladem, co stwarza zupełnie nowe możliwości w tym segmencie rynku.

Kolejnym ważnym wydarzeniem ostatniego półrocza było wprowadzenie na rynek rozwiązania Amadeus Rich Merchandising. Dzięki dotychczasowym możliwościom prezentowania ofert oraz nawiązaniu współpracy z Etihad Airways jako partnerem wdrożeniowym rozwiązanie Amadeus Rich Merchandising zapewnia liniom lotniczym jeszcze większe możliwości oferowania swoich produktów i usług, wyróżnienia się na tle konkurencji, organizowania promocji i kontaktowania się z podróżnymi w kanale dystrybucyjnym Amadeus.

"Nasza rozszerzona oferta Rich Merchandising jeszcze bardziej zwiÄ™kszy dynamikÄ™ wdrażania rozwiÄ…zaÅ„ merchandisingowych przez linie lotnicze w ramach naszego kanaÅ‚u dystrybucji. Podróżnym nie zależy już wyÅ‚Ä…cznie na cenie, ale na najlepszej relacji jakoÅ›ci do ceny. DziÄ™ki dostÄ™powi do szczegółowych informacji w swoich systemach rezerwacyjnych biura podróży mogÄ… przybliżyć klientom wyjÄ…tkowe oferty poszczególnych linii lotniczych, a tym samym uÅ‚atwić podjÄ™cie najlepszej decyzji zakupowej"— powiedziaÅ‚ Pedro Espin, wicedyrektor ds. merchandisingu i personalizacji w firmie Amadeus.















 



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com