TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-04-24 - Interferie publikują wyniki

Spółka Interferie S.A. w pierwszym kwartale 2015 roku wypracowała lepszy o ponad 2,3 mln złotych wynik netto niż w tym samym okresie 2014 roku, osiągając 869 tys. złotych zysku netto.

reklama


Spółka odnotowała także wzrost przychodów o 27 proc.

W raporcie za pierwszy kwartał 2015 roku Interferie wykazały netto w wysokości 869 tys. złotych w porównaniu ze stratą w tym samym okresie roku ubiegłego, która wyniosła 1.485 tys. złotych. Wynik z działalności operacyjnej jest prawie o 1,4 mln złotych lepszy niż w analogicznym okresie roku wcześniejszego . Przychody spółki wyniosły 9.518 tys. złotych w porównaniu do 7.468 tys. złotych za rok ubiegły.

"W ostatnich miesiącach wysiłek całego zespołu zarządzającego Interferie S.A. skoncentrowany został na budowaniu wartości posiadanych aktywów spółki. W efekcie, w pierwszym kwartale tego roku odnotowaliśmy zdecydowany wzrost przychodów, aż o 27 procent. To, zarówno dla nas, jak i naszych inwestorów olbrzymi sukces. Nie bez znaczenia jest również fakt, że udało się to osiągnąć w okresie uznawanym za najtrudniejszy dla spółki. To dla nas również potwierdzenie, że przyjęta strategia biznesowa, polegająca na optymalizacji kosztów, podpisaniu kilku umów, zwiększających nasze przychody oraz nowa polityka sprzedaży przynosi spodziewane efekty" - mówi Jan Koman, prezes zarządu Interferie S.A.

Ponadto, początek 2015 roku to również kontynuacja intensywnego procesu modernizacji technicznej i technologicznej posiadanego majątku, w związku z którym spółka poniosła nakłady inwestycyjne.

"Spółka poprawiła również wskaźniki płynności finansowej. W ślad za tym poprawie uległy te dane, które są dla branży hotelarskiej szczególnie ważne, w tym przychód za dostępność pokoi oraz przychód za sprzedaż pokoi. Ponadto, wykazujemy się bardzo dobrymi wynikami ze sprzedaży i doskonałą na tle całej branży frekwencją" - dodaje Jan Koman.

Interferie w pierwszym kwartale 2015 roku uzyskały większy, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, przychód na wskaźniku RevPAR oraz lepszy niż w latach poprzednich wskaźnik ADR. Frekwencja miejsc hotelowych w obiektach należących do sieci wzrosła o 15% w porównaniu do roku ubiegłego.






Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com