TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-03-25 - Portal turystyczny fly.pl reklamuje się za pomocą widgetu

Już jest dostępny jest interaktywny widget reklamowy internetowego biura podróży - fly.pl. Widget Fly.pl umożliwia użytkownikowi sieci spersonalizowane wyszukiwanie ofert wakacyjnych. Widget przygotowała dla portalu firma 8fish.

reklama


- Reklamodawcy dostrzegają możliwości komunikacyjne mini aplikacji. Viralowy charakter widgetów czyni z nich idealny kanał reklamy on-line. Widgety są skuteczniejsze niż banery, nie są inwazyjne, każdy internauta indywidualnie decyduje o pobraniu widgeta - mówi Bartosz Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający 8fish Sp. z o.o.

Wbudowana w mini aplikację wyszukiwarka to podręczne narzędzie planowania urlopu. Widget idealnie wpisuje się w charakter komunikacji firmy z klientami - nowoczesny, interaktywny, bazujący na szybkiej, aktualnej informacji, ułatwiającej podejmowanie decyzji. Dużym atutem widgetu w kontakcie z grupami celowymi jest jego prosta implementacja - trzema kliknięciami można dodać go do swojej strony czy profilu, a wystarczy jeden, żeby skasować.

8fish przeprowadził i kontrolował całość prac związanych z powstawaniem widgetu, jego instalacją oraz zarządzaniem treścią. Widget fly.pl dostępny jest na platformach iGoogle, Netvibes, Widgetpot, Widgetbox, Clearspring.

- Narzędzie kierujemy przede wszystkim do internautów, którzy podjęli już decyzję o kierunku planowanego urlopu i szukają najlepszej okazji do kupna oferty. Aktualizacja ofert w trybie online, sprawia, że użytkownik na bieżąco otrzymuje informacje o cenie i dostępności wybranego hotelu. Dzięki temu internauta sam decyduje o momencie zakupu. Może zarezerwować ofertę możliwie najwcześniej, korzystając ze zniżek i rabatów za wcześniejszą rezerwację lub czekać do ostatniej chwili licząc na atrakcyjną ofertę last minute - powiedziała Anna Zielińska fly.pl.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com