TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Cathay Pacific Airways otworzą w Krakowie Globalne Centrum Obsługi Klienta. Przewoźnik ma w planach zatrudnienie około 250 osób.
reklama
Wybór stolicy Małopolski jako siedziby centrum obsługi pasażerów poprzedzony był wielomiesięcznymi badaniami. Ostatecznie Kraków okazał się bardziej konkurencyjny od Johannesburga. Siła międzynarodowej marki Krakowa przekonała przewoźnika z Hongkongu do podjęcia takiej decyzji.
"Polacy słyną z odporności, są narodem wykształconym i ambitnym, chcącym się rozwijać. Ponadto bardzo dużo podróżują, a z punktu widzenia firmy, która zajmuje się tym sektorem, to bardzo ważne. Wreszcie odkryliśmy tu wysoki etos oferowanych usług. Na tym wszystkim nam zależy, bo filozofia naszej firmy to oferowanie usług prosto z serca" - mówi Simon Kriss, manager global contact centres w Cathay Pacific."Pierwszy raz otwieramy naszą jednostkę biznesową w mieście, do którego nie latamy" - dodaje.
Kriss poinformował, iż firma planuje scalić swoje centra kontaktu i obsługiwać klientów tylko z czterech miast, a mianowicie z:
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami