TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-02-19 - Linie lotnicze z Hongkongu inwestują Krakowie

Cathay Pacific Airways otworzą w Krakowie Globalne Centrum Obsługi Klienta. Przewoźnik ma w planach zatrudnienie około 250 osób.

reklama


Wybór stolicy Małopolski jako siedziby centrum obsługi pasażerów poprzedzony był wielomiesięcznymi badaniami. Ostatecznie Kraków okazał się bardziej konkurencyjny od Johannesburga. Siła międzynarodowej marki Krakowa przekonała przewoźnika z Hongkongu do podjęcia takiej decyzji.

"Polacy słyną z odporności, są narodem wykształconym i ambitnym, chcącym się rozwijać. Ponadto bardzo dużo podróżują, a z punktu widzenia firmy, która zajmuje się tym sektorem, to bardzo ważne. Wreszcie odkryliśmy tu wysoki etos oferowanych usług. Na tym wszystkim nam zależy, bo filozofia naszej firmy to oferowanie usług prosto z serca" - mówi Simon Kriss, manager global contact centres w Cathay Pacific."Pierwszy raz otwieramy naszą jednostkę biznesową w mieście, do którego nie latamy" - dodaje.

Kriss poinformował, iż firma planuje scalić swoje centra kontaktu i obsługiwać klientów tylko z czterech miast, a mianowicie z:

  • Hongkongu,
  • Guandong,
  • Vancouver,
  • Krakowa

  • "Wybór Małopolski przez taką firmę to namacalny dowód na to, że region ma silną pozycję na arenie nie tylko europejskiej, ale też światowej. Trudno się temu dziwić - w samym tylko Krakowie kształci się 200 tysięcy studentów, którzy tworzą potem wykwalifikowaną kadrę, świetnie wykształconą i biegle posługującą się językami obcymi" - powiedział Jacek Krupa - marszałek województwa małopolskiego.

    Trwa rekrutacja do biura w Krakowie. W pierwszym etapie zostanie zatrudnionych około 100 osób. W przyszłości przewoźnik planuje zatrudnić docelowo około 250 osób.



    Wróć do strony głównej


    Pełna wersja

    © 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Kontakt z nami

    stat24.com