TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-05-17 - Więcej turystów w Dolnej Saksonii

Współpraca marketingowa miast Dolnej Saksonii przynosi efekty. Brunszwik, Celle, Getynga, Goslar, Hameln, Hanower, Hildesheim, Lüneburg i Wolfenbüttel przedstawiajÄ… statystki, z których wynika, że liczba udzielonych noclegów turystom zagranicznym znacznie wzrosÅ‚a.

reklama


9 miast w Dolnej Saksonii odwiedziÅ‚o w ubiegÅ‚ym roku wiÄ™cej turystów niż kiedykolwiek wczeÅ›niej. Każde miasto czÅ‚onkowskie prezentuje dodatni bilans. Krajowy UrzÄ…d Statystyczny Dolnej Saksonii (Landesbetrieb für Statistik und Kommunikationstechnologie Niedersachsen) odnotowaÅ‚ w miastach ponad 5 milionów udzielonych noclegów. Oznacza to wzrost o ponad 300 tys. noclegów (6,5%) w porównaniu z ubiegÅ‚ym rokiem. Szczególnie zauważalny jest
wzrost liczby turystów zagranicznych. Liczba noclegów wzrosła o ponad 9% w porównaniu do 2014 roku. Liczba noclegów udzielonych turystom z zagranicy osiągnęła po raz pierwszy ponad 1 milion. Miasta zyskują na owocnej współpracy dzięki reklamie w europejskich państwach sąsiedzkich. Jak wyjaśnia Hans Nolte, prezes Izby Turystycznej "Hannover Marketing und Tourismus GmbH" i rzecznik kooperacji 9 miast + 1 w Dolnej Saksonii,wieloletnie wspólne działania marketingowe przynoszą rezultaty.

Kooperacja miast działa aktywnie wraz z miasteczkiem samochodowym Autostadt w Wolfsburgu. Dzięki połączeniu licznych wydarzeń i zabytków miasta partnerskie oferują zagranicznym turystom atrakcyjne możliwości wielodniowych podróży do Dolnej Saksonii. Oprócz wspólnej prezentacji na targach turystycznych i podczas wydarzeń branżowych do głównych działań w ubiegłym roku należały również kontakty z mediami. Dolną Saksonię odwiedziło wielu dziennikarzy i blogerów turystycznych z europejskich państw sąsiedzkich.

Również w 2016 roku partnerzy będą kontynuować swoje działania międzynarodowe. Punktualnie na Międzynarodową Giełdę Turystyczną w Berlinie (ITB) ukazała się broszura zawierającą szczegółowe informacje na temat planowanych wydarzeń, festiwali i imprezach tematycznych, która została rozprowadzona w nakładzie 45 tys. egzemplarzy w czasie giełdy, a także na rynkach zagranicznych. Od ubiegłego roku kooperacja próbuje odwołać się do
młodszych odbiorców, do których również skierowana jest broszura, w której zostały uwzględnione wydarzenia kulturalne i miejskie.

Plany obejmują m. in. udział w szerokiej kampanii Niemieckiej Centrali Turystyki w całej Skandynawii, przygotowanie specjalnie dla holenderskich gości broszury z ofertami "Rowerem po 9 miastach Dolnej Saksonii", współpraca z polską kooperacją biur podróży TSS Polska oraz różnorodne publikacje w czasopismach turystycznych w Szwajcarii. Dzięki wspólnemu finansowaniu zagranicznych działań marketingowych poszczególni członkowie osiągają silną pozycję międzynarodową, która bez kooperacji byłaby prawie niemożliwa - wyjaśnia Hans Nolte.

Kooperacja 9 miast w Dolnej Saksonii została założona ponad 30 lat temu. Liczba miast nie zmieniła się od tego czasu. W 2011 roku do kooperacji dołączyło miasteczko samochodowe Autostadt w Wolfsburgu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com