TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-08-16 - Dubaj chce przyciągnąć turystów z Polski

Emirat Dubaj ogłasza start swojej aktywności w Europie Środkowo - Wschodniej. Dubai Tourism Board chce zwiększyć ruch turystyczny z tej części Europy i planuje na jesień uruchomienie kampanii marketingowych w Czechach, Polsce, na Węgrzech i w Rumunii.

reklama


Za działania na tych rynkach będzie odpowiedzialna czeska firma Travel Advance, specjalizująca się w marketingu kierunków turystycznych.

Dubajski emirat ma już swoich przedstawicieli w wielu państwach Zachodniej Europy. Decyzja, by także w Polsce znalazło się przedstawicielstwo organizacji turystycznej Dubaju pokazuje, jak ważny jest dla władz emiratu polski rynek turystyczny.

We wrześniu na polskim rynku ruszy szeroko zakrojona kampania, w której Dubaj chce się zaprezentować nie tylko jako miejsce wypoczynku dla bogatych par i celebrytów, ale także dla rodzin, seniorów oraz tych podróżników, którzy cenią sobie niedrogie, ale ciekawe wakacje.

Elementami promocji Dubaju na polskim rynku będą m.in. duże wydarzenia, skierowane do poszukiwaczy ciekawych wakacji, współpraca marketingowa z firmami organizującymi wyjazdy turystyczne oraz szeroko zakrojone kampanie w mediach. Celem, jaki stawia sobie Dubai Tourism, jest przyciągnięcie w 2020 roku 20 milionów turystów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com