TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-09-14 - McDonald`s testuje w Polsce nowy koncept

Polska jest pierwszym europejskim rynkiem, na którym McDonald’s testuje nowy koncept. Obok standardowych daÅ„ oferowanych przez sieć bÄ™dzie też możliwość skomponowania wÅ‚asnego burgera.

reklama


Oferta ma przyciągnąć do restauracji nowych klientów, którzy za każdym razem oczekują czegoś nowego. Koncept testowany będzie na razie w trzech restauracjach, a z czasem ma być rozszerzany na cały kraj.

"To, co dzisiaj proponujemy, czyli Create Your Taste, to projekt dotyczÄ…cy produktów, a tak naprawdÄ™ wyjÅ›cie naprzeciw oczekiwaniom naszych konsumentów. Od dzisiaj wedÅ‚ug tego projektu każdy może zaprojektować, wykreować i stworzyć wÅ‚asnego burgera, używajÄ…c do tego nowoczesnej technologii, naszego doradztwa i listy kilkudziesiÄ™ciu skÅ‚adników" - podkreÅ›la w rozmowie z agencjÄ… informacyjnÄ… Newseria Biznes Krzysztof KÅ‚apa, dyrektor ds. korporacyjnych i zasobów ludzkich McDonald’s Polska.

Sieć testuje nowe rozwiÄ…zania, by sprostać zmieniajÄ…cym siÄ™ preferencjom klientów na rynku restauracyjnym. Jak podkreÅ›la KÅ‚apa, kiedyÅ› sukces McDonald’s opieraÅ‚ siÄ™ na tym, że byÅ‚a to znana Å›wiatowa marka, która weszÅ‚a na polski rynek. DziÅ›, żeby utrzymać klientów, trzeba im proponować coÅ› nowego.

W ramach testowego programu w wybranych polskich lokalach McDonald’s klient bÄ™dzie mógÅ‚ wybrać kanapkÄ™ z dodatkami w dowolnych konfiguracjach. Do wyboru jest aż 28 produktów. Można zdecydować, czy burger ma być bardziej czy mniej pikantny, można zwiÄ™kszyć zawartość miÄ™sa, warzyw czy sosów w kanapce. Klient może zdecydować siÄ™ na danie bardziej orientalne lub tradycyjne, z okreÅ›lonymi dodatkami i pieczywem.

Polska jest pierwszym krajem Europy, gdzie McDonald’s wprowadziÅ‚ swój nowy pomysÅ‚. Podobne rozwiÄ…zanie dotÄ…d wprowadzono zaledwie w kilku krajach na Å›wiecie. Na razie testuje go w trzech wybranych restauracjach (dwóch w samej Warszawie i jednej w Bielawie).

" To oczywiÅ›cie nie jest projekt skierowany do każdego klienta. Nie znikajÄ… wiÄ™c z naszej oferty produkty dobrze znane, nie znikajÄ… promocje ani oferta McCafé. Ale wiemy, że sÄ… konsumenci, którzy na tÄ™ propozycjÄ™ odpowiedzÄ… pozytywnie" - mówi Krzysztof KÅ‚apa. "Wierzymy, że trafimy do klientów mÅ‚odych, do osób, które do tej pory nie do koÅ„ca znajdowaÅ‚y coÅ› dla siebie w McDonald’s oraz że przyciÄ…gniemy także nowych klientów" - dodaje.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com