TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-06-12 - Nowa kampania promocyjna Małopolski

14 czerwca 2015 roku Województwo Małopolskie oraz Małopolska Organizacja Turystyczna rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii promocyjnej Małopolski

reklama

i Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT). W tym roku hasłem przewodnim jest "Małopolska pasuje do Ciebie".

Osią kampanii jest specjalnie przygotowana strona internetowa pasujedociebie.eu, której główny element stanowi gra - quiz. Uczestnik, po wcześniejszym zalogowaniu się na stronie, odpowiadając na pytania, odkrywa kolejne części puzzli. Jedna gra składa się z 6 pytań dotyczących Województwa Małopolskiego. Uczestnik wybiera prawidłową odpowiedź spośród 3 propozycji. Każda poprawna odpowiedź, odkrywa fragment zdjęcia - puzzla
z charakterystycznym dla MaÅ‚opolski motywem. Na zakoÅ„czenie rundy, po przejÅ›ciu 6 pytaÅ„ pojawia siÄ™ caÅ‚e zdjÄ™cie, a gracz musi odgadnąć co na nim widnieje. Gra koÅ„czy siÄ™ po 3 rundach, wygrywa osoba, która zdobÄ™dzie najwiÄ™kszÄ… liczbÄ™ punktów w jak najkrótszym czasie. O miejscu w tzw. rankingu "Mistrza Województwa MaÅ‚opolskiego" decyduje suma zgromadzonych punktów i czas, jaki gracz poÅ›wiÄ™ciÅ‚ na jednÄ… grÄ™. W quizie można brać udziaÅ‚ nieograniczonÄ… liczbÄ™ razy. Dla Mistrza Województwa przewidziana jest atrakcyjna nagroda - weekend w czterogwiazdkowym hotelu na terenie MaÅ‚opolski. HasÅ‚o tegorocznej kampanii, "MaÅ‚opolska pasuje do Ciebie" nawiÄ…zuje do specyfiki caÅ‚ego województwa.

"Małopolska to region niezwykle bogaty i różnorodny - mówię tu nie tylko o dziedzictwie historycznym i kulturalnym, ale także o zróżnicowaniu terenu i krajobrazu. Jesteśmy wyjątkowym województwem o wielu twarzach: od pięknego, atrakcyjnego turystycznie Podhala, przez uprzemysłowiony zachód, aż po Kraków, który jest naszą stolicą, wizytówką i dumą. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie" - podkreśla Marszałek Województwa Małopolskiego, Marek Sowa.

Koncepcja gry to poznawanie Małopolski za pomocą rozwiązywania zagadek. Chcemy, by każdy mieszkaniec naszego województwa miał szansę odkryć swoją Małopolskę, dowiedział się o naszym regionie czegoś nowego, poznał urokliwe miejsca, o których nie miał do tej pory pojęcia" - dodaje Leszek Zegzda, Członek Zarządu Województwa Małopolskiego oraz Prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej.

Zagrać w konkursowÄ… grÄ™ bÄ™dzie można również na żywo w plenerze, przy okazji wydarzeÅ„ organizowanych w ramach MaÅ‚opolskiego Festiwalu Smaku. Przybyli na imprezÄ™ goÅ›cie bÄ™dÄ… mieli szansÄ™ na rozwiÄ…zywanie zagadek dotyczÄ…cych regionu 14 czerwca w OÅ›wiÄ™cimiu. ZwyciÄ™zcÄ™ poznamy podczas Wielkiego FinaÅ‚u poÅ‚Ä…czonego z GrÄ… MiejskÄ… 30 sierpnia na Placu Wolnica w Krakowie. Dodatkowo w ramach dopeÅ‚nienia kampanii zorganizowany zostanie również konkurs fotograficzny.  Na maÅ‚opolskim profilu facebookowym powstaje aplikacja, za pomocÄ… której bÄ™dzie można przesyÅ‚ać zdjÄ™cia, zrobione w takim miejscu MaÅ‚opolski, które najbardziej pasuje do adresata.

Celem ruszającej kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności województwa, zarówno wśród mieszkańców, jak i odwiedzających region turystów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com