TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na początku tygodnia ruszyła 10-dniowa kampania promująca Warszawę jako atrakcyjną destynację leisure w brytyjskim radiu Jazz FM.
reklama
Przedsięwzięcie zostało zainicjowane przez londyński ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej przy współpracy z Warszawską Organizacją Turystyczną.
Radio Jazz FM ma zasięg ponad 1 mln odbiorców, głównie z Londynu. Oprócz spotów i advertoriali, promocji w social mediach i na podstronie jazzfm.com prowadzony będzie konkurs, w ramach którego do wygrania będzie 5-dniowy pobyt do Warszawy.
Wspólnie z członkami Warszawska Organizacja Turystyczna przygotowała pakiet nagród: 5-dniowy pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu Intercontinental z dostępem do strefy wellness i spa, udział w warsztatach z kuchni polskiej z Polish Your Cooking, wstęp do kluczowych warszawskich muzeów i atrakcji dzięki Warsaw Pass oraz night tour po barach i pubach z Adventure Warsaw.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami