TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-01-20 - Ruszyła kampania promująca City Break w Warszawie

Na początku tygodnia ruszyła 10-dniowa kampania promująca Warszawę jako atrakcyjną destynację leisure w brytyjskim radiu Jazz FM.

reklama


Przedsięwzięcie zostało zainicjowane przez londyński ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej przy współpracy z Warszawską Organizacją Turystyczną.

Radio Jazz FM ma zasięg ponad 1 mln odbiorców, głównie z Londynu. Oprócz spotów i advertoriali, promocji w social mediach i na podstronie jazzfm.com prowadzony będzie konkurs, w ramach którego do wygrania będzie 5-dniowy pobyt do Warszawy.

Wspólnie z czÅ‚onkami Warszawska Organizacja Turystyczna przygotowaÅ‚a pakiet nagród: 5-dniowy pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu Intercontinental z dostÄ™pem do strefy wellness i spa, udziaÅ‚ w warsztatach z kuchni polskiej z Polish Your Cooking, wstÄ™p do kluczowych warszawskich muzeów i atrakcji dziÄ™ki Warsaw Pass oraz night tour po barach i pubach z Adventure Warsaw.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com