TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-09-28 - Czy mobilny concierge przyjmie się w hotelarstwie?

Czy usługi mobilnego concierge przyjmą się w hotelarstwie? Sieć Vienna House wzięła udział w pracach nad internetową aplikacją oferującą tego typu usługi.

reklama


Nowa aplikacja internetowa Gustaffo.com została opracowana przez austriacką firmę informatyczną J-IT. Vienna House, dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy na temat oczekiwań gości, wniosła swój wkład w opracowanie ostatecznej wersji mobilnych usług concierge.

Mobilne usługi concierge obejmują szeroki wachlarz usług: zameldowanie i wymeldowanie online, budzenie telefoniczne, room service, elektroniczny folder dla gości, taksówki, porady turystyczne, elektroniczne gazety i czasopisma, rezerwacja stolika w restauracji hotelowej czy zabiegów w spa. Ten cyfrowy "kolega" zapewnia pracownikom recepcji szybkie i profesjonalne wsparcie. Dzięki temu mają oni więcej czasu na indywidualną obsługę gości czy czat na żywo, jedną funkcji aplikacji.

Aby skorzystać z mobilnych usług concierge, goście muszą jedynie połączyć się z hotelową siecią WiFi. Następnie są automatycznie przekierowywani do mobilnych usług concierge. Aplikacja obsługuje języki naszych gości - od angielskiego po francuski i fiński.

Fakt, że mobilne usługi concierge można połączyć z każdym hotelowym programem to niewątpliwie ważny atut dla hoteli zainteresowanych nabyciem aplikacji - twierdzi Thorsten Guggenberger, dyrektor generalny firmy informatycznej J-IT. Cyfrowa technologia nie weszła jeszcze w pełni do sektora hotelarskiego - mobilne usługi concierge to prawdopodobnie najprostszy sposób na usprawnienie procesu cyfryzacji. Pod względem technologicznym aplikacja jest prosta i przystępna dla hotelu i przede wszystkim dla gości - dodaje.

Pakiet startowy zawiera wszystkie podstawowe funkcje, takie jak elektroniczny folder dla gości, czat na żywo z recepcją, wielojęzyczne wersje i system zarządzania treścią. Dodatkowe funkcje można w razie potrzeby dokupić i zintegrować z modułowym systemem. Nowi klienci mogą testować usługi podczas trzymiesięcznego okresu próbnego.

Managerowie hoteli mogą być zainteresowani dodatkową funkcją raportowania, dzięki której zapisywane są wszystkie potrzebne informacje o interakcjach z gośćmi drogą elektroniczną.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com