TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Merigo wprowadziło swój nowy system rezerwacyjny. Firma oferuje swoim agentom wiele nowości związanych z dodatkowymi funkcjami i narzędziami.
reklama
W dniu 9 grudnia 2016 roku Merigo wprowadziło nowy system rezerwacyjny. Całej innowacji będzie towarzyszyć zmiana dotychczasowego layout u systemu. Praca biura podróży dzięki zmianom stanie się prostsza i bardziej efektywna.
Ważne z punktu widzenia bazy hotelowej jest wprowadzenie nowych destynacji i uzyskanie lepszych cen na większości kierunków w ramach bezpośredniej kontraktacji obiektów prowadzonej przez Merigo w Polsce i 27 oddziałów firmy na całym świecie.
Podążając za rozwojem nowych technologii system działa na urządzeniach mobilnych, czyli smartfonach i tabletach w ramach wprowadzenia rozwiązania Responsive Web Design (RWD) w pełni przystosowanych do Android i iOS.
W celu ułatwienia pracy agentów i dostosowania jak najlepszej oferty do oczekiwań ich klientów w systemie pojawiło się wiele dodatkowych, praktycznych narzędzi filtracyjnych. Już po głównym wyszukaniu wyniki można posegregować na oferty zwrotne i bezzwrotne (refundable, non-refundable), czy też zastosować opcję Compare Selected Rooms i zestawić klientowi na masce wyszukiwania jedynie wybrane oferty. Dodatkowo w każdym momencie do wyszukanych hoteli można włączyć filtr, który do wyników umożliwi dodanie apartamentów, w nich z kolei można zakwaterować aż do 7 osób.
Dużym udogodnieniem jest funkcja mapy zaciąganej z technologii Google Maps. W starej wersji systemu była ona otwierana w odrębnym oknie, teraz mapa ze wszystkimi hotelami jest widoczna tuż nad wynikami wyszukania, co pozwala na zachowanie spójności oraz łatwiejsze i szybsze poruszanie się po systemie.
Merigo poprawiło również funkcję tworzenia ofert dla klientów, która w pełni jest przystosowana do identyfikacji wizualnej biura podróży. Znajdują się na niej wszystkie niezbędne informacje dotyczące wybranych hoteli, czyli: zdjęcia, lokalizacja, szczegółowy opis i cena, która może być elastycznie marżowana przez agenta.
Wprowadzenie nowego systemu umożliwiło również tworzenie segmentów pasywnych. Aktualnie będą one kompatybilne z systemem Amadeus, a do końca roku zaistnieje możliwość kreowania ich do systemu Galileo.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami