TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-09-30 - Best Western zmieni nazwę i logo

Rozpoznawalne na całym świecie logo Best Western od lat towarzyszy marce w światowej ekspansji i ciągłym dążeniu do poprawy jakości. Podczas tegorocznego spotkania członków zarządu Best Western, firma zapowiedziała wprowadzenie m.in. nowej nazwy - Best Western Hotels&Resorts - a także odmienionych znaków firmowych. Zmiany mają podkreślać metamorfozę, jaką firma przeszła w ostatnich latach.

reklama


"Od ponad dwóch dekad Best Western posiada popularne, rozpoznawalne i dobrze widoczne logo. Jednak w związku ze stałym inwestowaniem w tę 69-letnią markę, czujemy potrzebę uświadomienia naszym klientom, jakie ulepszenia dla nich wprowadziliśmy. Wchodzimy w przyszłość z nowo zdefiniowaną tożsamością marki, która jasno pokazuje ofertę, a także umacnia nasz przekaz dzięki nowoczesnej i energetycznej identyfikacji wizualnej" - powiedział David Kong, president and chief executive officer w Best Western Hotels & Resorts. "Zaczęliśmy wszystko od początku. Nowe znaki firmowe zdecydowanie różnią się od poprzednich i ukazują aktualną, ulepszoną ofertę Best Western" - dodał Kong.

Sieć Best Western ewoluowała znacząco w ciągu minionych dziesięciu lat. Nowa nazwa marki głównej, a także oddzielne znaki firmowe dla każdej marki hotelowej mają na celu zakomunikowanie podróżującym i inwestorom wprowadzonych zmian. Wśród nich można wymienić:


Firma zmieni wkrótce nazwę z Best Western International na Best Western Hotels&Resorts. Nowe logo będzie wyraźniej odzwierciedlać portfolio firmy składające się z sześciu marek: Best Western, Best Western Plus®, Best Western Plus Executive Residency®, Best Western Premier®, Vībsm i BW Premier Collection®. W nowym znaku firmowym znajdą się inicjały marki - "BW" - które będą wykorzystywane we wszystkich kanałach komunikacji. Będzie to miało szczególne znaczenie w przestrzeni digitalowej, w której często znaleźć można ograniczenia dotyczące liczby wprowadzanych znaków.

"Poprzez wprowadzenie odrębnej identyfikacji wizualnej dla każdej z naszych marek hotelowych hotelarze i inwestorzy mogą być pewni, że goście będą widzieć i rozumieć różnice między nimi" - powiedziała Suzi Yoder, senior vice president of international operations for Best Western Hotels & Resorts. "Ta transparentność pomoże w prowadzeniu biznesu, a także z pewnością przyczyni się do większych zwrotów z inwestycji poczynionych przez hotelarzy" - dodała Suzi Yoder.

Nowe znaki firmowe Best Western zostaną oficjalnie wprowadzone w połowie listopada po uzyskaniu akceptacji ze strony właścicieli hoteli Best Western w Stanach Zjednoczonych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com