TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Chorwacka Wspólnota Turystyczna chce namówić turystów z ponad 20 krajów do wzięcia udziału w zabawie, która ma nie tylko promować Chorwację jako miejsce na upragniony wypoczynek, ale też zainspirować ich do kreatywnego podejścia do wakacji. W mediach społecznościowych ruszyła kampania "Out of Office" oraz konkurs dla fanów beztroskich wakacji.
reklama
Kampania "Out of Office" skierowana jest do odbiorców z 20 krajów i opiera się na wykorzystaniu działań digital i social media. Równocześnie na 12 rynkach będą prowadzone działania public relations. W Polsce do współpracy zaproszono Agnieszkę i Wojciecha Tyluś, autorów bloga Crolove.pl i tegorocznych laureatów międzynarodowego konkursu Zlatna Penkala (Golden Pen - Top Journalist Award) w kategorii najlepszy blog.
Nagrodą w konkursie będzie rejs po Adriatyku dla 4 osób wraz kapitanem i kucharzem do dyspozycji pasażerów. Głównym zadaniem, jakie będzie stało przed uczestnikami jest stworzenie kreatywnej automatycznej odpowiedzi zwrotnej, czyli tak zwanego autorespondera. Zwycięzca zostanie wybrany z pośród przedstawicieli ponad 20 krajów biorących udział w zabawie. Konkurs potrwa do 31 maja. Uczestnicy konkursu mają zupełną dowolność w tworzeniu swojego zgłoszenia - a ich jednym zadaniem jest wywołanie uśmiechu na twarzy odbiorcy.
Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronach Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej oraz na stronie croatia.hr
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami