TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-09-25 - Lowcosttravel otworzył nowe biuro w Krakowie

W dniu 24 września 2015 w budynku K1 przy Alei Pokoju w Krakowie odbyło się oficjalne otwarcie nowego biura firmy lowcosttravelgroup. Uroczystego przecięcia wstęgi dokonał Andrew Clemens - dyrektor zarządzający firmą.

reklama


"Dziś uroczyście otwieramy naszą nową siedzibę w dobrze wszystkim znanym budynku w Krakowie. Obecnie mamy do dyspozycji ponad 1100 m kw. powierzchni biurowej. W grudniu planujemy oddać do użytku kolejne pomieszczenia o podobnej kubaturze, co umożliwi nam umiejscowienie ponad 300 stanowisk pracy" - powiedział Andrew Clemens.

Podczas inauguracyjnego przemówienia Clemens mówił o wyborze lokalizacji nowego biura.

"Dzisiejszy dzień jest dla nas szczególny ważny. Jestem z tego powodu osobiście dumny, ponieważ zaledwie rok temu przyjechałem tutaj, by ocenić lokalizację pod względem umiejscowienia jednego z głównych strategicznych centrum operacji na całym świecie. Rozważałem szereg potencjalnych miast w Europie i Azji, zanim podjąłem decyzję, że Kraków, to właściwe miejsce. Dzięki dużej ilości prestiżowych uczelni, Kraków zaoferował nam dostęp do dobrze wykształconych, wielojęzycznych pracowników. Jest to dynamicznie rozwijające się miasto z solidną infrastrukturą, nową technologią, bardzo dobrym dostępem do urzędów i europejskich instytucji"

"Cieszy mnie fakt, iż Kraków już się odwdzięczył. Zrekrutowaliśmy ponad 200 utalentowanych młodych ludzi, wysoce zmotywowanych i uzdolnionych technologicznie, mówiących w wielu językach. Chciałbym podkreślić, że nie jesteśmy firmą outsourcingowa. Kadra zarządzająca jest stworzona z Polaków, wszyscy pracownicy są zatrudnieni na umowę o pracę."

W nowym biurze będą zlokalizowane takie departamenty, jak:


Przeniesieni siedziby firmy do Krakowa jest podyktowane zamiarem obniżenia kosztów i maksymalizacją zysków. Firma chce rozwijać się na nowych rynkach i powołuje nowe marki.

"Przez ostatnie cztery lata wiele się zmieniło, biorąc pod uwagę wejście na rynek globalnych agencji internetowych, rozwój internetu mobilnego, koszty marketingu internetowego, zmiany w dostępności hoteli i rozwój metawyszykiwarek. Każdy, kto myśli, że biznes, w formie, w jakiej go do tej pory prowadził, sprawdzi się dziś, bardzo się myli" - uważa - Paul Evans - CEO.

Do końca 2015 roku, firma planuje zatrudnić ponad 200 osób, zarówno posiadających doświadczenie w branży turystycznej, jak również dopiero rozpoczynających swoją karierę zawodową.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com