TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Zakończyły się rozmowy dotyczące potencjalnej fuzji w branży gastronomicznej. Sfinks Polska chciał wykupić trzy znane marki gastronomiczne.
reklama
To się jednak nie uda. Spółka Sfinks Polska w komunikacie giełdowym poinformowała, że rezygnuje z negocjacji, które dotyczyły wykupienia marek gastronomicznych należących do Cafe Contact oraz Inwento.
Rozmowy dotyczyły trzech marek gastronomicznych, a mianowicie "Meta Seta Galareta", "Meta Disco" i "Funky Jim". W maju spółka informowała o zawarciu umowy intencyjnej, której wynikiem miało być nabycie wyżej wymienionych marek. O planach transakcji pisaliśmy w aktualności Sfinks rozważa przejęcie trzech marek gastronomicznych
Jednocześnie spółka nie wyklucza w przyszłości współpracy z właścicielami ww. marek w zakresie innym niż objęty prowadzonymi dotychczas negocjacjami - informują władze spółki w komunikacie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami