TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Touroperator rozpoczął sprzedaż oferty na Lato 2016. Hotele własnej sieci, wioska wakacyjna, nowy cykl wycieczek "Rozsmakuj się", nowości wczasowe i objazdowe, to tylko część niespodzianek. Całkowitej zmianie ulega również dotychczasowy wizerunek marki. Symbolem zmian staje się litera R, oraz skrócona nazwa Rainbow.
reklama
W ofercie pojawi się sporo nowości pobytowych. Klienci w sezonie Lato 2016 będą mogli wypoczywać między innymi na pełnej tajemnic Malcie, kolorowym i różnorodnym Wybrzeżu Lizbońskim, w mało jeszcze odkrytej Macedonii i słynnej już w czasach antycznych włoskiej Kampanii. Ponadto Rainbow uruchomi także czartery do Izmiru i do Heraklionu, czego do tej pory biuro nie oferowało.
Malownicza miejscowość Kokkino Nero znajdująca się na Riwierze Olimpijskiej w Grecji stanie się prawdziwą wioską wakacyjną, obejmującą około 10 obiektów z apartamentami bez wyżywienia, z możliwością dopłaty do all inclusive. Touroperator przeprowadzi również modernizację niektórych obiektów polegającą między innymi na wybudowaniu kilku basenów.
Biuro konsekwentnie realizuje politykę tworzenia własnej sieci hotelowej. Sieć nosić będzie nazwę White Olive Hotels i docelowo ma obejmować dwa rodzaje obiektów: 4 gwiazdkowe hotele White Olive Premium i 5 gwiazdkowe White Olive Elite. W tych ostatnich część pokoi wyposażonych będzie w prywatne baseny. W każdym z hoteli klienci znajdą między innymi własne kluby plażowe, darmowe wi-fi, polskie programy TV oraz naprawdę bogaty bufet.
Oferta na lato, to również wycieczki objazdowe, a wśród nich zupełnie nowe krótkie City Break-i do:
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami