TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-12-08 - POT promuje polskie miasta

"Zimowe City Breaks" to pierwsza wspólna kampania promocyjna w mediach społecznościowych wybranych polskich miast. Inicjatorem akcji jest Polska Organizacja Turystyczna, a w zimowej odsłonie pojawią się: Gdańsk, Kraków, Lublin, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław.

reklama


Akcja ma na celu przybliżenie zimowych atrakcji turystycznych polskich miast i przekonać internautów do skorzystania z ich oferty w nadchodzącym sezonie.

Tematyczne quizy, które będą pojawiały się do 23 grudnia br. na profilu POT-u na facebook’u nie tylko będą stanowiły zachętę do zabawy, ale także kompendium wiedzy o miastach. Uczestnicy konkursu będą mogli sprawdzić i poszerzyć swoją turystyczną wiedzę oraz wygrać nagrody.

Szczegóły dostępne są na stronie: www.polska.travel



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com