TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Linie lotnicze Turkish Airlines podpisały umowę na korzystanie z programu Comarch Loyalty Management (CLM).
reklama
Klienci linii mogą wybrać jedno z ponad 260 lotnisk docelowych. W 2014 roku z usług Turkish Airlines skorzystało ponad 54,7 mln pasażerów.
"ZdecydowaliÅ›my siÄ™ na współpracÄ™ z Comarch, ponieważ chcieliÅ›my ulepszyć nasz obecny program lojalnoÅ›ciowy i dostosować go do potrzeb współczesnego podróżnika" - mówi Ziya Öztürk, wiceprezes Turkish Airlines ds. marketingu. "Naszym głównym celem jest, aby wszyscy pasażerowie dowiedzieli siÄ™ o programie Miles & Smiles, który oferuje im szereg korzyÅ›ci. Dodatkowo zależy nam, aby zbudować rozlegÅ‚Ä… sieć partnerów we wszystkich krajach, do których podróżujÄ… nasi pasażerowie. Jestem pewien, że dziÄ™ki innowacyjnemu rozwiÄ…zaniu Comarch osiÄ…gniemy ten cel i zwiÄ™kszymy zasiÄ™g naszego programu lojalnoÅ›ciowego" - dodaje.
5,5 miliona czÅ‚onków programu "Miles & Smiles" zostanie przeniesionych z istniejÄ…cÄ… platformy do platformy Comarch CLM. Dodatkowo CLM bÄ™dzie integrowaÅ‚ “Miles & Smiles" z programami lojalnoÅ›ciowymi oferowanymi przez 27 linii lotniczych bÄ™dÄ…cych czÅ‚onkami sojuszu Star Alliance, dziÄ™ki czemu naliczanie punktów bÄ™dzie odbywaÅ‚o siÄ™ w jednolity sposób w obrÄ™bie caÅ‚ej grupy.
"Jesteśmy bardzo dumni ze współpracy z Turkish Airlines w ramach projektu wdrożenia systemu Comarch Loyalty Management do wsparcia nowego programu lojalnościowego dla klientów tureckiego przewoźnika. Dzięki połączeniu uniwersalności produktu z innowacyjnymi pomysłami i elastycznym podejściem, nowe rozwiązanie oferuje zestaw dodatkowych funkcji, które urozmaicą korzyści związane z programem lojalnościowym i zwiększą zaangażowanie nowych partnerów" - mówi Joanna Tomczyk, country manager, Comarch Turcja.
"Wdrożenie Comarch Loyalty Management koncentruje się na nowej odsłonie programu Miles & Smiles i jest częścią szeroko zakrojonego procesu mającego na celu polepszenie relacji firmy Turkish Airlines z klientami. Projekt jest jednym z filarów programu dynamicznego rozwoju linii na świecie, a także dalszej ekspansji na rynku tureckim, poprzez dobór właściwych rozwiązań lojalnościowych. Comarch jest częścią tego procesu" - dodaje Piotr Kozłowski, dyrektor konsultingu.
Comarch Loyalty Management jest częścią platformy Comarch CRM & Marketing.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami