TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-09-05 - Konferencja dla przedstawicieli przemysłu spotkań

Stowarzyszenie "Konferencje i Kongresy w Polsce" oraz Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu zapraszają do udziału w konferencji naukowo-praktycznej pt. "Branding w przemyśle spotkań".

reklama


Konferencja odbędzie się w Łodzi w dniu 22 września 2016 r. w powiązaniu z Galą Ambasadorów Kongresów Polskich w nowo otwartym postindustrialnym obiekcie - centrum konferencyjno-eventowym EC1 (Elektrociepłownia Łódź). Celem konferencji jest dostarczenie praktycznych zaleceń odnośnie rozwijania produktów turystycznych miast i regionów oraz usług konferencyjno-kongresowych zgodnie z koncepcją produktu markowego i najnowszymi doświadczeniami w tym zakresie w różnych krajach.

Zaproszenie do udziału kierowane jest zarówno do ekspertów brandingu z kraju i zagranicy, jak i przedstawicieli firm turystycznych realizujących politykę budowania marki oraz do samorządowców, w szczególności odpowiadających za wizerunek miast i regionów. Ponadto uczestnikami będą Ambasadorowie Kongresów zarówno z Polski jak i z zagranicy. Udział w konferencji bezpłatny. Zainteresowani udziałem mogąsię zarejestrować pod adresem brand2016.syskonf.pl

Konferencja nawiązuje do 20. rocznicy zainicjowania wdrażania koncepcji produktów markowych w turystyce w Polsce w oparciu o "Strategię Rozwoju Krajowego Produktu Turystycznego" wypracowanej w roku 1996. Dokument ten i związane z nim działania wynikały z Programu Unii Europejskiej Phare TOURIN. Warto przypomnieć, że międzynarodowi eksperci zarekomendowali w okresie przed akcesją Polski do UE (lata 1995-1997) rozwój gospodarki turystycznej w Polsce m.in. właśnie w dziedzinie turystyki biznesowej. Turystyka biznesowa została wskazana (obok turystyki miejsko-kulturowej, wiejskiej, aktywniej i tranzytowej) jako specjalność dająca przedsiębiorcom, regionom i krajowi szanse na sukces ekonomiczny. W "Strategii" zarekomendowano też nadawanie produktom turystycznym charakteru markowego, wzorując się na dobrych doświadczeniach brandingu w różnych dziedzinach gospodarki rynkowej. Obecnie po 20. latach dysponujemy bogatym zasobem doświadczeń w zakresie rozwijania marek, ale wnioski w tym zakresie nie zostały dotąd zebrane.

Abstrakty wystąpień będą oceniane przez Radę Naukową pod przewodnictwem prof. dr hab. Adama Grzegorczyka. Konferencja obejmie trzy bloki reprezentujące spojrzenia: nauki, samorządu terytorialnego oraz przedsiębiorców. Wystąpienia i wnioski z konferencji zostaną zebrane i opublikowane w postaci monografii.

Ramowy program:



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com