TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-07-13 - CHI Polska zmienia nazwę

CHI Polska, właściciel i operator sieci kawiarni Costa Coffee, zmienia się w Costa Coffee Polska SA. Zmiana jest elementem strategii firmy, zmierzającej do umacniania świadomości marki wśród Polaków.

reklama


W całej Polsce działa już blisko 80 kawiarni Costa Coffee i ponad 190 maszyn Costa Express. W listopadzie br. zakończony zostanie proces zmian, w efekcie którego wszystkie kawiarnie zarządzane przez firmę działać będą pod marką Costa Coffee (obecnie jest ich 108).

Równolegle sieć otwiera nowe lokale. W ostatnich miesiącach powstały cztery nowe kawiarnie Costa Coffee trzy w Warszawie i jedna we Wrocławiu. Na bieżący rok finansowy, firma zaplanowała otwarcie jeszcze 6-7 nowych kawiarni. W kolejnych latach dynamika rozwoju się zwiększy, czego efektem będzie kilkanaście otwarć rocznie.

"Wejście marki Costa Coffee na polski rynek i jej dynamiczny rozwój to jeden z niewielu takich projektów na świecie. Polska awansowała ostatnio na 3. pozycję w naszej sieci pod względem liczby kawiarni, zaraz za Wielką Brytanią i Chinami. Z kolei, analiza całego rynku pokazuje, że przestrzeni do rozwoju jest jeszcze dużo. Na tle innych państw europejskich, gdzie przypada średnio 25 kawiarni markowych na milion mieszkańców, a w rekordowej Wielkiej Brytanii nawet 85, polski rynek - z 12 kawiarniami - ma jeszcze gigantyczny potencjał rozwoju. Zgodnie z przyjętą właśnie strategią, naszym priorytetem jest dalszy rozwój i umacnianie pozycji marki Costa Coffee w Polsce. Zmiana nazwy firmy jest naturalnym elementem tego procesu" ‒ mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee SA.

Do końca lutego 2016 r. w Polsce będzie ok. 115 kawiarni Costa Coffee i ok. 220 maszyn samoobsługowych Costa Express.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com