TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-10-06 - Łódź w ofercie KLM

Dzięki umowie handlowej pomiędzy KLM i Adria Airways mieszkańcy Łodzi i okolic uzyskali dostęp do potężnej siatki połączeń holenderskiego przewoźnika na całym świecie. Łódź, obok Warszawy i Krakowa, jest dostępna w systemie rezerwacyjnym na stronie KLM.

reklama


Na podstawie umowy handlowej połączenia oferowane przez Adria Airways z Łodzi do Amsterdamu kalkulują się z taryfami KLM. W praktyce oznacza to, że pasażer może kupić w dowolnym biurze podróży bilet według stawek holenderskiej linii na całą trasę z Łodzi np. do Nowego Jorku czy innego miejsca, do którego lata KLM.

Podróżni wylatujący z Łodzi (przez Amsterdam) mają obecnie do dyspozycji ponad 130 kierunków na całym świecie oferowanych przez KLM, jak również loty w siatce połączeń Air France i Delta Airways. Oprócz popularnych metropolii w Europie (m.in. Lizbona, Bordeaux czy Naples) do wyboru jest wiele unikatowych tras międzykontynentalnych, jak np. Wyspy Karaibskie (Curacao, Aruba czy Bonaire), Kanton, Santiago de Chile, Rio de Janeiro, Nairobi, Panama, Kilimandżaro, Hangzhou czy wyspa Bali. Tylko w tym roku, KLM rozszerzył swoją siatkę połączeń o Kraków, Montpellier, Belfast, Bogotę, Cali i Edmonton.

Dzięki umowie KLM z Adria Airways możliwa jest teraz podróż np. Łódź-Amsterdam-Mexico City na jednym bilecie KLM, który podróżny może kupić w biurze podróży na terenie całego kraju. Podróż wystawiana na jednym bilecie gwarantuje, że pasażer może liczyć na pomoc ze strony holenderskiej linii na całej trasie. Oznacza to opiekę nad pasażerem na każdym etapie podróży i gwarancję kontynuacji lotu, nawet w przypadku utraty dalszego połączenia, jeśli wcześniejszy samolot się opóźni. Kupowanie kilku niepowiązanych biletów u różnych przewoźników jest dużym ryzykiem, ponieważ w takiej sytuacji, żadna linia nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia lotów innej linii.

Wszystkie przesiadki KLM odbywają się w Amsterdamie. Jako port tranzytowy Schiphol Airport jest bardzo dobrze oznaczony, a wszystkie hale mają funkcjonalny i przejrzysty rozkład. W bardzo przemyślany sposób zorganizowano m.in. przestrzeń dla osób podróżujących w celach biznesowych. Miejsce do organizacji konferencji prasowych, jak i Centrum VIP. Również budynki zlokalizowane na zewnątrz zostały tak zaprojektowane, aby tworzyć spójną całość, a koncepcja "jednego terminala" doskonale się sprawdza od wielu lat, mimo gigantycznych rozmiarów i skali ruchu pasażerskiego. Poruszanie po tak dużym obiekcie ułatwia nawigacja dostępna na smartfony. Osobom przesiadającym się na kolejny lot pokazuje ona nie tylko drogę do właściwego gate’u, lecz także czas potrzebny na pokonanie całej trasy.

KLM odpowiada na zapytania klientów w systemie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu za pośrednictwem popularnych serwisów społecznościowych. Więcej informacji oraz aktualneoferty promocyjne znaleźć można na stronie przewoźnika.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com