TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-03-01 - eSky wprowadza nowe logo

eSky odświeża swoją markę wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Jest to kolejna zmiana, która zachodzi w firmie i ma związek ze strategią przyjętą na najbliższe lata.

reklama


Wraz z nowym logo zostanie przebudowana strona internetowa, jej wygląd będzie bardziej nowoczesny, zgodny z obowiązującymi trendami. Strona została oparta o nowy silnik wyszukiwania, który umożliwi firmie jeszcze szybszą ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Zmianom tym towarzyszy zmiana na stanowisku prezesa - od 1 marca na czele firmy stoi Sebastian Mikosz.

"Nowy logotyp, to kolejny etap rozwoju naszej firmy. Zmiany, które przez lata następowały w naszej firmie - wzbogacenie portfolio produktów, a także ekspansja na kolejne rynki zagraniczne - tylko potwierdziły potrzebę zmiany logotypu i identyfikacji wizualnej" - mówi Tomasz Kaczmarek brand manager eSky. "Chcąc utrzymać pozycję lidera na rynku musimy się rozwijać, inwestować w nowe rozwiązania, nowe produkty, podążać za obowiązującymi trendami" - dodaje.

Oparcie strony o nowy silnik wyszukiwania umożliwia szybsze wprowadzanie kolejnych zmian w serwisie. Wyszukiwarka ta jest łatwiejsza do zaadoptowania na kolejnych rynkach, a w obecnych krajach umożliwia proste zarządzanie kolejnymi produktami turystycznymi oferowanymi przez eSky. Pozwala także sprawnie modyfikować i udoskonalać aktualną ofertę serwisu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com