TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-01-11 - DZT rozpoczyna promocję turystyki przyrodniczej

Niemiecka Centrala Turystyki poinformowała o uruchomieniu kampanii tematycznej online"Fascynująca przyroda Niemiec".

reklama


W centrum kampanii prowadzonej na całym świecie znalazło się 130 regionów chronionej przyrody w Niemczech: 16 parków narodowych, ponad 100 parków krajobrazowych oraz 15 rezerwatów biosfery UNESCO. Jako reprezentację bogactwa przyrodniczego Niemiec wybrano dla potrzeb kampanii 16 wyjątkowych krajobrazów.

W ubiegłym roku 2,6 miliona Europejczyków wybrało Niemcy jako cel swojej podróży "na łono przyrody". Należymy więc - obok Austrii i Francji - do najpopularniejszych urlopowych kierunków turystyki przyrodniczej. Pod ochroną znajduje się ponad 1/3 powierzchni Niemiec. Właśnie to rozsądne i konsekwentne podejście do ochrony przyrody będziemy wykorzystywać by promować Niemcy jako kierunek na urlop w naturze, wspierając tym samym zrównoważony rozwój oraz turystykę w regionach wiejskich - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki.

"Fascynująca przyroda Niemiec" to przede wszystkim kampania online, wykorzystująca komunikację elektroniczną. Bazą są rozbudowane informacje na stronie tematycznej: www.germany.travel Interaktywna mapa oraz informacje w wielu językach mają ułatwiać poznanie bogactwa przyrody Niemiec. Nowym elementem jest wyszukiwarka celów podróży. Użytkownik za pomocą różnych funkcji filtrowania może online znaleźć najbardziej dopasowane dla siebie miejsce w Niemczech i podzielić się swoim odkryciem ze znajomymi w mediach społecznościowych.

Video stworzone dla potrzeb kampanii ilustruje różnorodność oferty: trekking, wspinaczka, paralotniarstwo, narty wodne, obserwacja przyrody, wędrówki. Kontent będzie także tworzony przez blogerów i instagramerów, którzy przemierzą Niemcy w poszukiwaniu swojego ulubionego miejsca na łonie natury. Wpisy zostaną opatrzone hasztagiem (#EnjoyGermanNature) i zebrane na specjalnej stronie (social wall).

Głównymi rynkami, na których kampania będzie realizowana są: Holandia, Wielka Brytania, Belgia, Szwajcaria, Francja, Włochy, Hiszpania, Austria, Czechy, Polska, Dania i Szwecja. W stworzeniu kampanii Niemiecka Centrala Turystyki współpracuje ściśle z EUROPARC Deutschland, Związkiem Parków Przyrodniczych Niemiec oraz organizacjami promocji turystyki niemieckich krajów związkowych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com