TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
LHG zmienia ofertę hoteli dla osób podróżujących biznesowo. Grupa wprowadzi liczne modyfikacje dotyczące wyposażenia oraz procedur w hotelach marki Golden Tulip.
reklama
Osoby podróżujące w celach biznesowych zmieniły się. Szukają wygodnego hotelu, który pozwoli im zrównoważyć życie zawodowe i osobiste oraz mieć czas dla siebie i znajomych, tych realnych i wirtualnych. Coraz bardziej jednak odwracają się od sieci hotelowych, które uważają za nudne, bez uroku i autentyczności.
"PodróżujÄ…cy sÅ‚użbowo i generalnie wszyscy turyÅ›ci stajÄ… siÄ™ "zbieraczami doÅ›wiadczeÅ„", szukajÄ…cymi wyjÄ…tkowych miejsc lub chwil wartych podzielenia siÄ™ ze znajomymi. Pobyt w jednym mieÅ›cie nie powinien wiÄ™c przypominać pobytu w żadnym innym. Musi być wyjÄ…tkowy, być mieszankÄ… lokalnej autentycznoÅ›ci i współczesnego pojÄ™cia komfortu. W tym kontekÅ›cie, hotel nie może już być tylko miejscem, gdzie siÄ™ Å›pi, ale też przestrzeniÄ… do życia, pracy i zabawy, przez caÅ‚y dzieÅ„" - podsumowuje Françoise Houdebine, vice prezes sprzedaży i marketingu Louvre Hotels Group.
Pierwszy etap repozycjonowania polega na zmianie podstawowych kwestii w hotelu. W samym sercu hotelu znajdzie się otwarte i wielofunkcyjne lobby, zaprojektowane jako miejsce spotkań i rozmów, gdzie można pracować i odpoczywać, a jednocześnie zameldować się lub wymeldować. Jedzenie nie będzie typowym, jakiego zwykle się oczekuje. Zaskoczy i to nie jeden raz w ciągu dnia, a goście będą mogli zjeść co chcą i kiedy chcą. Aby wzmocnić miłe doświadczenia z pobytu, osoby podróżujące biznesowo będą mogły w gabinetach kosmetycznych, które zostaną całkowicie odnowione, poznać i wybrać produkty kosmetyczne. Przy sprzyjającej pogodzie, dach hotelu przekształci się w taras, gdzie będzie można
spędzać wieczorami czas ze znajomymi, tworząc tym samym wspomnienia, którymi goście będą chcieli podzielić po powrocie do domu z przyjaciółmi i rodziną.
Innym ważnym celem repozycjonowania jest stworzenie z hotelu miejsca do przebywania w nim, a nie tylko do spania. Nie dom, nie biuro, ale miejsce-hybryda, gdzie coś się dzieje i pulsuje życie. Hotel otworzy się na jego najbliższe otoczenie, ludzi i świat cyfrowy, odchodząc od swojej tradycyjnej roli. Przy wejściu do hotelu pojawi się zatem interaktywna ściana, która umożliwi podróżnym zaplanowanie swojego pobytu, a więc znalezienie wydarzeń kulturalnych lub sportowych na dany dzień, najlepszych tras do joggingu, sprawdzenie prognozy pogody, połączeń komunikacyjnych, jak również na przykład informacji o możliwości wspólnych przejazdów taksówką razem z innymi gośćmi hotelu.
W lobby pojawią się stoiska oferujące lokalne produkty. W tym samym duchu, tandemy, ukłon w kierunku holenderskich korzeni marki, będą dostępne dla gości, aby mogli na rowerze, we dwójkę: z przyjacielem lub innym gościem odkrywać miasto, stając się inną formą spotkania.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami