TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2015-10-30 - Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels & Resorts rozstrzygnięty

Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts po raz kolejny zostały poddane kontroli jakości świadczonych usług.

reklama


Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel.

Ocenie podlegały różnorodne aspekty, związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących, głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.

Prezes Tadeusz CieÅ›lik, w imieniu firmy przeprowadzajÄ…cej konkurs, w dniu 23 października br., podczas zebrania Rady Hoteli, podsumowaÅ‚ rezultaty konkursu, przeprowadzonego w okresie od 1 maja do 15 wrzeÅ›nia br.

W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH&R w stosunku do poprzedniej edycji badania, przeprowadzanego w roku 2013. Z ich diagnozy wynika, że powiększyła się ilość obiektów dobrze ocenionych. Wyniki tegorocznej, VIII edycji Konkursu Jakości Usług PPH&R przedstawiają się następująco:

W kategorii podstawowej:


W kategorii dodatkowej (I miejsce ex aequo):

Statuetkę Perła Hoteli PPH dla najlepszego hotelu oraz dyplomy dla laureatów wręczyli wspólnie: wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej - dr Bartłomiej Walas, Prezes Zarządu Fundacji - Tadeusz Cieślik oraz Prezes Honorowy Fundacji - Kazimierz Kowalski.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com