TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts po raz kolejny zostały poddane kontroli jakości świadczonych usług.
reklama
Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel.
Ocenie podlegały różnorodne aspekty, związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących, głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.
Prezes Tadeusz Cieślik, w imieniu firmy przeprowadzającej konkurs, w dniu 23 października br., podczas zebrania Rady Hoteli, podsumował rezultaty konkursu, przeprowadzonego w okresie od 1 maja do 15 września br.
W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH&R w stosunku do poprzedniej edycji badania, przeprowadzanego w roku 2013. Z ich diagnozy wynika, że powiększyła się ilość obiektów dobrze ocenionych. Wyniki tegorocznej, VIII edycji Konkursu Jakości Usług PPH&R przedstawiają się następująco:
W kategorii podstawowej:
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami