TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2016-04-28 - Nowy dyrektor sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej

W poÅ‚owie kwietnia br. Krzysztof Kaczmarek, dotychczasowy dyrektor ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej, objÄ…Å‚ stanowisko dyrektora sprzedaży w Regionie PoÅ‚udnie.

reklama


Krzysztof Kaczmarek jest zwiÄ…zany z KP od poczÄ…tku jej istnienia, czyli odkÄ…d w 1999 r. Tyskie Browary Książęce poÅ‚Ä…czyÅ‚y siÄ™ z Lech Browary Wielkopolski. Do branży piwowarskiej przeszedÅ‚ z Nestle Polska, gdzie byÅ‚ czÅ‚onkiem zarzÄ…du i dyrektorem sprzedaży firmy Goplana.

Zdaniem Kaczmarka lokale gastronomiczne powinny odgrywać kluczowÄ… rolÄ™ dla rynku piwa jako miejsca idealne do promowania kultury piwnej, gdzie chmielowy napój ujawnia peÅ‚niÄ™ swoich zalet, a konsument może najlepiej ich doÅ›wiadczyć. To wÅ‚aÅ›nie gastronomia buduje podstawy dla efektywnej sprzedaży w kanale detalicznym.

W kwietniu 2016 r. Krzysztof Kaczmarek został nominowany na stanowisko dyrektora Regionu Południe. W pełnieniu tej funkcji będzie mógł wykorzystać swoje doświadczenie z czasów, kiedy pracował na stanowiskach dyrektora sprzedaży w Regionie Zachód i Regionie Północ. Jednak rynek ten, ze względu na swoją specyfikę, stanowi spore wyzwanie.

Region Południe jest szczególny. Z jednej strony typowo piwny, z bogatymi tradycjami - tu mieszczą się Tyskie Browary Książęce, stąd wywodzi się nasza flagowa marka piwa. Z drugiej - nasza struktura po niedawno przeprowadzonej restrukturyzacji jest tutaj dość złożona i wymaga uporządkowania. Przede wszystkim zamierzam skupić się na stworzeniu jednolitych standardów pracy. Moją ambicją jest zbudowanie silnego, zintegrowanego zespołu, który pozwoli umocnić pozycję piw Kompanii Piwowarskiej w regionie. Już się na to cieszę - podsumowuje Krzysztof Kaczmarek.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com