TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W połowie kwietnia br. Krzysztof Kaczmarek, dotychczasowy dyrektor ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej, objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Regionie Południe.
reklama
Krzysztof Kaczmarek jest związany z KP od początku jej istnienia, czyli odkąd w 1999 r. Tyskie Browary Książęce połączyły się z Lech Browary Wielkopolski. Do branży piwowarskiej przeszedł z Nestle Polska, gdzie był członkiem zarządu i dyrektorem sprzedaży firmy Goplana.
Zdaniem Kaczmarka lokale gastronomiczne powinny odgrywać kluczową rolę dla rynku piwa jako miejsca idealne do promowania kultury piwnej, gdzie chmielowy napój ujawnia pełnię swoich zalet, a konsument może najlepiej ich doświadczyć. To właśnie gastronomia buduje podstawy dla efektywnej sprzedaży w kanale detalicznym.
W kwietniu 2016 r. Krzysztof Kaczmarek został nominowany na stanowisko dyrektora Regionu Południe. W pełnieniu tej funkcji będzie mógł wykorzystać swoje doświadczenie z czasów, kiedy pracował na stanowiskach dyrektora sprzedaży w Regionie Zachód i Regionie Północ. Jednak rynek ten, ze względu na swoją specyfikę, stanowi spore wyzwanie.
Region Południe jest szczególny. Z jednej strony typowo piwny, z bogatymi tradycjami - tu mieszczą się Tyskie Browary Książęce, stąd wywodzi się nasza flagowa marka piwa. Z drugiej - nasza struktura po niedawno przeprowadzonej restrukturyzacji jest tutaj dość złożona i wymaga uporządkowania. Przede wszystkim zamierzam skupić się na stworzeniu jednolitych standardów pracy. Moją ambicją jest zbudowanie silnego, zintegrowanego zespołu, który pozwoli umocnić pozycję piw Kompanii Piwowarskiej w regionie. Już się na to cieszę - podsumowuje Krzysztof Kaczmarek.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami